روی قول این پسره نمی‌شه حساب کرد!
گروه ورزشی-

مجتبی جباری شماره ۸ پرحاشیه سابق آبی‌ها همیشه روابط سینوسی شکل با امیر قلعه نویی سرمربی استقلال داشته است. او که روزگاری بزرگ‌ترین منتقد امیر بود و حتی با او در جریان بازی تراکتور و استقلال درگیر شد اما پس از بازگشت قلعه نویی به استقلال ناگهان زیر چتر حمایتی سرمربی آبی‌ها قرار گرفت تا روابط این دو بعد از مدت‌ها تیرگی، دوباره حسنه شود.

به گزارشافکارنیوز؛
در جریان اتفاقات ابتدای فصل و درگیری جباری با فتح ا…‌زاده، قلعه نویی عملا طرف جباری را گرفت تا روابط این بیش از پس مستحکم شود اما یک تصمیم غیرمنتظره از سوی شماره ۸ یاغی و پیوستن او به الاهلی قطر موجبات دلخوری شدید قلعه نویی را پدید آورده است.

بعد از اینکه جباری فقط ۴ هفته در سپاهان دوام آورد و از این تیم جدا شد امیر قلعه نویی با شماره ۸ سابق تماس گرفت و جویای حال وی شد. بعد از این تماس، نزدیکان قلعه نویی به جباری گفتند که برای نیم فصل دوم به هیچ تیمی قول ندهد و به استقلال برگردد. جباری هم که آن روز‌ها به شدت تحت فشار رسانه‌ای قرارداشت، از این موضوع استقبال کرد و حتی نزدیکان قلعه نویی به جباری گفتند که دیگر علیه فتح الله‌زاده حرفی نزند تا قلعه نویی در نیم فصل با او گفتگو کند.

حتی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال وارد معرکه شد و اعلام کرد که برای بازگرداندن جباری به استقلال با فتح الله‌زاده حرف‌هایی خواهد زد. پیش بینی می‌شد که جباری دوباره به استقلال برگردد چراکه نشانه‌هایی از نرم شدن تدریحجی علی فتح الله‌زاده نیز به گوش می‌خورد و قلعه نویی نیز تصور می‌کرد که کار تمام است اما به یکباره خبر آمده که شماره ۸ به تیم الاهلی قطرپیوسته است.

قلعه نویی وقتی این خبر را شنید، به شدت ناراحت شد و حتی به نزدیکانش گفت که روی حرفهای جباری اصلا نمیتواند حساب کند و این بازیکن تا دیده یک تیم خارجی میخواهدش ما را فراموش کرده است. در حقیقت قلعه نویی روی قول مجتبی حساب کرده بود اما این بازیکن زیر قولش زد و به محض اینکه دید پیشنهاد خارجی دارد، دوستان سابقش را بیخیال شد!