نظر رویانیان در مورد خرید زاید و پول خلعتبری

به گزارش افکارنیوز، وی افزود: ‌ جا دارد به نوبه خودم باز هم صعود مقتدرانه جوانان خوب کشورمان را به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا تبریک بگویم و امیدوارم از این تیم در آینده حمایت‌های بیشتری شود تا فوتبال ما و پشتوانه‌های تیم ملی در آینده استحکام بیشتری داشته باشند. هر کدام از این جوانان مایه افتخار هستند.

رویانیان با انتقاد از برخی پیشکسوتان به دلیل سنگ‌اندازی برای کمک به پرسپولیس گفت: همیشه به پیشکسوتان احترام گذاشته‌ام و احترام آنها بر من واجب است اما از برخی از آنها گلایه دارم آنها در برخی مواقع بی‌جهت دخالت می‌کنند و کارهایی را انجام می‌دهند که تا الآن ندیده بودم.

وی افزود: برخی‌ها که می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند متوجه می شوم جای پای افرادی در آنجا است که سنگ‌اندازی می‌کنند و برای کمک مالی به پرسپولیس کاری می‌کنند که طرف مخالف شود.

رویانیان ادامه داد: روی هم رفته نمی‌گذارند به پرسپولیس کمک شود. باز هم می‌گویم شاید خیلی‌چیزها در فوتبال دیده بودم اما این را ندیده بودم که دیگران بخواهند به پرسپولیس کمک‌های مالی کنند اما برخی‌ها که خودشان پرسپولیسی بودند دخالت کنند و جلوی این کار را بگیرند. واقعاً تعجب می‌کنم.

رویانیان خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم موضوع باز شود و اصلاً دوست ندارم اسمی از کسی ببرم و آرزو می‌کنم انشالله مجبور نشوم اسمی از کسی ببرم که خدای‌ناکرده مسئله‌ای پیش بیاید. اگر کسی می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند و یا خیری که دنبال این کار است پولش به جیب من یا کسی دیگر نمی‌رود و به نفع پرسپولیس و موفقیت تیم است. واقعاً تعجب می‌کنم اما انشالله همه چیز ختم به خیر شود.

مدیرعامل قرمزپوشان در مورد بازی ایران و تایلند نیز گفت: افتخار ما این است که هشت ملی‌پوش خوب و آماده را در تیم ملی داریم البته پولادی نیز کم‌کم به شرایط ایده‌آل می‌رسد. به نظر من وظیفه هر هواداری است که روز سه‌شنبه از ایران و تیم کی‌روش حمایت کند تا انشالله تیم ملی بتواند با یک بازی خوب و منطقی به سه امتیاز بازی برای رسیدن به جام ملت‌ها برسد.

وی تصریح کرد: هر بازی سختی خاص خودش را دارد اما همیشه ثابت شده هر وقت ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت بوده قطعاً تیم ملی ما راحتتر به هدف خود رسیده و تیمها مجذوب هواداران پرشمار ایرانی و نفسهای گرمشان بودند. پس قرار ما روز سهشنبه ورزشگاه آزادی البته به نظرم هواداران پرسپولیس با توجه به عشق و علاقهای که به میهن دارند قطعاً این موضوع را از قبل درک کردهاند و سهشنبه نیز حمایت از تیم ملی ایران را فراموش نخواهند کرد و مثل همیشه آرزویمان سربلندی و موفقیت تیم ملی است.