زمانی: علیپور در برخورد با قلعه‌نویی پدرانه رفتار کند

به گزارش افکارنیوز، حسن زمانی درباره جلسه روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: قرار شد مدیریت مجموعه مرغوبکار به آقای شهریاری سپرده شود تا با برنامه‌هایی که ایشان ارائه خواهد کرد شاهد تقویت تیم‌های پایه استقلال و شکوفایی بخش‌های مختلف این مجموعه باشیم.

وی افزود: موضوع دیگر جلسه روز گذشته حمایت اعضا از فتح‌الله‌زاده بود تا او برنامه‌های خود را برای تقویت استقلال در نیم فصل اجرا کند. با توجه به اینکه استقلال رقابت در ۳ جبهه را پیش رو دارد، باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که شانس موفقیت تیم افزایش پیدا کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: با توجه به شارژ مالی، باشگاه توانست قسمت عمده طلب بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند. ادامه این روند و تامین بقیه منابع مالی با کمک اعضای هیئت مدیره، زمینه‌ساز حل مشکلات خواهد شد.

زمانی تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و همین که به جمع ۴ تیم برتر آسیا رسید افتخار بزرگی برای این تیم است. این مسئله پایه‌ای برای دوره بعدی این رقابت‌‌ها می‌شود تا به کمتر از قهرمانی در این جام راضی نشویم. فکر نمی‌کنم انگیزه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال برای رقابت در ۳ جبهه پیش‌رو کم شده باشد.

وی درباره شایعه جایگزینی احمد شهریاری به جای فتح‌الله‌زاده گفت: چنین چیزی صحت ندارد و فتح‌الله‌زاده با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. هیئت مدیره از عملکرد ایشان راضی است و با قدرت از او حمایت خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره اظهارات امیرحسین صادقی در تمرین تیم ملی و ناراحتی مهدی رحمتی عنوان کرد: شاید منظور صادقی، رحمتی نبوده باشد. این بازیکنان جزو سرمایه‌های ملی کشور هستند. رحمتی در موفقیت تیم ملی سهیم بوده است. رسانه‌ها نباید به مسائلی که باعثایجاد اختلاف می‌شود دامن بزنند.

زمانی با یادآوری اینکه قلعه‌نویی این موضوع را جمع کرده، ادامه داد: جای رحمتی در تیم خالی است و صحبتی با کفاشیان انجام داده‌ام تا زمینه بازگشت مهدی رحمتی، علی کریمی و هادی عقیلی فراهم شود. این بازیکنان به پختگی کامل رسیده‌اند و باید از آنها در تیم ملی استفاده شود. اگر موضوعی در گذشته مطرح شده نباید آنها را «له» کنیم.

وی در واکنش به بحث‌هایی که در مورد فساد و تبانی در فوتبال ایران مطرح می‌شود، گفت: در جلسه با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ شرکت داشتم. قسمت عمده فوتبال ما پاک است و آن قسمت جزئی فوتبال را می‌توان پاک کرد. نباید اجازه ورود دست‌های ناپاک را به فوتبال بدهیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ قلعه‌نویی درخواست کرده حجت‌الاسلام علیپور به طلبگی‌اش برسد و برنامه نود نیز جمع شود، گفت: چنین چیزی گفته نشده است. نظر قلعه‌نویی این بود که اگر هر کسی به مسائلی که به خودش مربوط است بپردازد خیلی بهتر است. منظور قلعه‌نویی از این جمله فرد خاصی نبود.

زمانی در مورد بحث و جدالهایی بوجود آمده بین امیر قلعهنویی و علیپور خاطرنشان کرد: این بحث و جدال به هیچوجه به سود فوتبال ما نیست. از علیپور میخواهم همانطور که در طلبگی چیزهای زیادی آموختهاند، در برخورد با افرادی چون امیر قلعهنویی مثل پدر برخورد کند.