به گزارش افکارنیوز، حسن زمانی درباره جلسه روز شنبه هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این جلسه، در راستای جلسات معمول هیات مدیره استقلال بود و بحث‌هایی مثل گزارشی از برنامه‌های فنی تیم یا گزارشی از وضعیت اجرایی باشگاه ارائه شد و اعضای هیات مدیره نیز پیشنهاداتشان را ارائه دادند. به هرحال قرار شد جلسه بعدی‌ای هم در این‌باره پیش بینی شود تا تصمیمات لازمه اتخاذ شود.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات برکناری فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال، اظهار کرد: برای ما ملاک صحبتی است که سرپرست محترم وزرات ورزش داشته و به طور قطع و دربازه زمانی فعلی این مسئله صحت ندارد. باشگاه بزرگی مثل استقلال در مسائلی این چنین خیلی حساب شده کار می‌کند و دلیلی ندارد که دست به اقداماتی سریع و بدون برنامه بزند.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان حل مشکل مالی استقلال، تصریح کرد: مسئله مالی مشکل تنها استقلال نیست و اکثر تیم‌های لیگ درگیر این مشکل هستند. به هرحال من می‌پذیرم که هواداران استقلال توقع دارند این مشکلات حل شود و از سویی دیگر هم اعتقاد دارم که بسیاری از مشکلات استقلال از ابتدای فصل کم شده است. ان‌شاءالله و با درایت هیات مدیره، از نیم فصل به آن طرف، وضعیت مالی و مشکلات اقتصادی این تیم تا حد چشم گیری کاهش یابد.

زمانی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد فنی استقلال در نیم فصل نخست راضی است، بیان کرد: فکر میکنم که کادرفنی و بازیکنان استقلال تلاششان را واقعا کردهاند و حتی به جمع چهار تیم برتر آسیا هم راه پیدا کردند. فکر می کنم اگر کمی خوش شانس بودند، حتی توان قهرمانی هم داشتند. در فضای این تیم رفاقت وجود دارد و نواقص را هم با هوشیاری سرمربی حل میکنیم. در مجموع از وضعیت تیم راضی هستیم و امیدواریم تا پایان نیم فصل به جایگاه واقعیمان برسیم.