ترابیان: رابطه ما و ذوب آهن ریشه فولادی دارد

به گزارش افکارنیوز، محمد ترابیان در مورد جلسه امروز با سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن گفت: جلسه خاصی نبود سعید آذری لطف کرد برای تجدید دیدار و تبریک به من به باشگاه آمد و جلسه بسیار گرم و صمیمی داشتیم.

وی در مورد اینکه، باشگاه ذوب آهن و سپاهان همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشتند اظهار داشت: نه، ما هیچ مشکلی نداریم اتفاقاً با هم رابطه بسیار صمیمی داریم دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان برای کارخانه‌ فولادی‌ هستند و به نوعی رابطه ما نیز ریشه فولادی و صمیمی دارد.

ترابیان در مورد اینکه، آیا صحبتی از انتقال یعقوب کریمی و آرش افشین به ذوب آهن در این جلسه انجام گرفت اظهار داشت: این دو بازیکن جزو بهترین های ما هستند. باور کنید جلسه ما آنقدر صمیمی بود که اصلاً یادمان رفت در مورد این موضوع صحبت کنیم وقتی سعید آذری باشگاه را ترک کرد تازه این مسئله یادم آمد و با تماسی که با او داشتم گفتم ما فروشنده نیستیم و روی این دو بازیکن شدیداً حساب کردیم تازه مصدومیت این دو نفر برطرف شده است و می‌خواهیم از آنها استفاده کنیم حتی زلاتکو‌ کرانچار بعد از مصاحبه مطبوعاتی در دیدار استقلال خوزستان اعلام کرد این دو بازیکن را برای بازی‌های آسیایی می‌خواهد و روی آنها حساب باز کرده است.

وی در مورد اینکه یعقوب کریمی اعلام کرده دوست ندارد سپاهان را ترک کند، تأکید کرد: نه تنها این دو بازیکن بلکه هیچ فردی از ما جدا نمی‌شود. بر اساس شایعاتی که به وجود آمده بود سعید آذری فکر می‌کرد ما این دو بازیکن را نمی‌خواهیم و به همین خاطر پیشنهادی را ارائه دادند ما دوست داریم تیممان را قوی‌تر کنیم و به هیچ وجه خودمان را ضعیف نمی کنیم همین جا می‌گویم در نیم فصل هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود و اگر لازم باشد تیم را تقویت می‌کنیم. یعقوب کریمی و آرش افشین دو تن از بهترین بازیکنان ما هستند.

مدير عامل سپاهان در پايان اظهار داشت: جا دارد از سعيد آذري تشکر کنم او زحمت کشيد و امروز به باشگاه ما آمد و دو باشگاه اصفهاني ديدار خوبي با يکديگر داشتند آخرين بار آذري را در جلسه کميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي در هفته گذشته ديدم و خوشحالم تجديد ديدار شد.