دلخوری افشین از دایی اش!

گروه ورزشی -پسر تکنیکی خوزستان که می خواست دروازه فوتبال فرانسه را به روی خود باز کند، در این فصل کمتر از تعداد انگشتان یکدست برای سپاهان به میدان رفته و همین سبب شده تا در اندیشه جدایی از جمع زردها در نیم فصل باشد.

به گزارشافکارنیوز، اتفاقی که او را از دایره بازکنان تیم ملی نیز دور کردو این در ساتل منتهی به جام جهانی به هیچ وجه اتفاق خوبی برای پلنگ رامهرمزی نیست. او شرایط سبب شده تا افشین بیش از همه از دایی خود گلایه مند باشد. همان که نقش مشاور ارشد و به نوعی تصمیم گیرنده اصلی را برای افشین ایفا می کند و عامل اصلی پیوستن خواهرزاده با استعدادش به سپاهان بود.

در تابستان فصل جاری افشین در دوراهی استقلال و سپاهان مردد بود و به واسطه شرایط موجود بسیار تمایل داشت تا به استقلال بپیوندد و حتی با این تیم مذاکره و به توافقات نهایی نیز دست یافته بود اما دایی افشین هر دو پایش را در یک کفش کرده بود که افشین یه سپاهان بپیوندد و از همین رو آرش حرف بزرگتر خود را گوش کرد و بی خیال توافقات قبلی با آبی ها به اصفهان رفت و پای برگه قرارداد با زردها را امضا زد تا ستاره فصل جاری اصفهانی ها باشد اما همه رویاهای او خیلی زود پرپر شد. افشین حالا روی نیمکت سپاهان به دنبال روزنه ای برای فرار است و بیش از همه دایی خود را در این شوربختی مقصر می داند!