کاپیتان پرسپولیس به کدام تیم میرود؟

به گزارش افکارنیوز، داریوش یزدانی سرمربی ایرانی تیم لس آنجلس بلوز آمریکا از علاقه اش برای جذب رضا عنایتی و محمد نوری خبر داده و مدعی شده که برای فصل بعد محمد نوری کاپیتان نه چندان آماده این فصل پرسپولیس را می‌خواهد.

این در حالی است که گفته می‌شود قرار است در نیم فصل معاوضه ای بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم انجام شود و طی آن ساموئل بازیکن ناراضی این روزهای استقلال که به دلیل مشکلات مالی چند روزی با این تیم تمرین نکرده بود با محمد نوری بین دو تیم سرخابی جا به جا شوند. احتمالی که البته دور از ذهن نیست.

این روزها استقلال مشکلات فراوانی در خط میانی خود به لحاظ بازیساز دارد و حضور سه بازیکن با خصوصیات تقریبا یکسان مانند آندو تیموریان و ساموئل که حداقل یکی از این سه بازیکن نیمکت نشین خواهند بود، باعثشده این انتقال قابل تصور باشد.

از سوی دیگر با توجه به احتمال جدایی رضا حقیقی از پرسپولیس در نیم فصل بهترین گزینه برای پرسپولیس ساموئلی خواهد بود که رویانیان و دایی ابتدای فصل هم تلاش زیادی برای سرخپوش کردنش داشتند.

طی یکی دو سال گذشته هم فتحالله زاده بارها از علاقهاش برای به خدمت گرفتن نوری صحبت کرده بود. البته گزینه دیگر برای محمد نوری معاوضه او با قاسم حدادی فرد هافبک مورد علاقه دایی است که ذوب آهن به این راحتیها حاضر به از دست دادنش نیست مگر آنکه محمد نوری بتواند بوناچیچ را مجاب به فروش بازیساز خلاق ذوب آهن کند. خبر معاوضه نوری و حدادی فرد هم یک دو روزی میشود که در رسانهها منتشر شده.