به گزارش افکارنیوز، این تمرین که دو روز پیش از مسابقه بازی با تایلند در مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، با حال و هوای ویژه‌ای آغاز شد.

پس از ورود بازیکنان به زمین تمرین، عکاسان حاضر در محل از کی‌روش و دستیارانش خواستند که از آنها عکس دسته‌جمعی بگیرند. بدین ترتیب کادرفنی تیم ملی با لباس‌های یکدست عکس دسته‌جمعی انداختند.

پس از عکس دسته جمعی کادرفنی نوبت به بازیکنان تیم ملی رسید که عکس دسته‌جمعی بیندازند.

در حالی که ملی‌پوشان در گوشه‌ای از زمین ایستاده بودند تا عکس یادگاری بگیرند، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی در گوشه‌ای دیگر از زمین با یکی از شبکه‌های تلویزیونی مصاحبه کرد، این مساله باعثشد که ملی‌پوشان چند دقیقه‌ای در همان حالت بایستند تا کاپیتان تیم ملی برای گرفتن عکس به آنها ملحق شود. این مساله دقایقی سوژه خبرنگاران و تماشاگران شده بود.

حدود ساعت ۱۶:۱۰ تمرین تیم ملی رسما آغاز شد و بازیکنان پس از شنیدن صحبت‌های کی‌روش به دو دسته تقسیم شدند و هر یک در سمتی از زمین به بازی سپک‌تاکرا پرداختند.

در این حال سردار آزمون که امروز صبح(یکشنبه) از کرمان بازگشته بود، به همراه مهرداد پولادی به طور جداگانه دور زمین دویدند و خسرو حیدری که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، زیر نظر دکتر خانلری تمرین سبک و کششی انجام داد.

از نکات جالب توجه تمرین امروز که تنها در ۳۰ دقیقه اولش خبرنگاران و عکاسان مجاز به حضور در ورزشگاه بودند، حضور مهدی حب‌درویش رکورددار روپایی ایران بود. او قصد داشت در حاشیه تمرین تیم ملی هنرنمایی کند اما فرصت این کار برایش فراهم نشد.

پیش از شروع تمرین و زمانی که بازیکنان برای مصاحبه با خبرنگاران حضور یافتند، خبرنگاران خواستند که با مهرداد بیت‌آشور مصاحبه کنند، از این رو مدیر رسانه‌ای تیم ملی از مترجم کارلوس کی‌روش خواست تا گفته‌های بیت‌آشور را برای خبرنگاران ترجمه کند اما او با بیان اینکه بیت‌آشور دیروز با خبرنگاران صحبت کرده است، از این کار امتناع کرد که این مساله با انتقاد خبرنگاران روبه‌رو شد.

پس از گذشت ۳۰ دقیقه از شروع تمرین، بنا به خواست مسوولان تیم ملی، خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران محل تمرین را ترک کردند.

تیم ملی فوتبال ایران فردا در کمپ تیمهای ملی تمرین میکند و تیم ملی تایلند تمرینش را درزمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام خواهد داد.