به گزارش افکارنیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۲۳ مهر در ورزشگاه آزادی میزبان تایلند خواهد بود. ایران که با ۴ امتیاز در صدر گروه B مسابقات مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا قرار دارد برای حفظ موقعیت خود به مصاف حریفی می‌رود که روی کاغذ شکست آن دور از ذهن نخواهد بود. تایلند در دو بازی گذشته ۳ بر یک در خانه به کویت باخت و ۵ بر ۲ هم مغلوب لبنان شد. ایران هم با ۵ گل لبنان را شکست داده و در خانه کویت به تساوی یک بر یک رسید. تفاوت میان دو تیم بسیار زیاد و مشخص است که فیل‌های جنگی تایلند شب دشواری را تجربه خواهند کرد.

با این حال در اردوی تیم ایران تاکید بر این موضوع است که نباید تایلند را دست کم گرفت. نمایش قابل توجه تیم بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده توجه به فوتبال تایلند افزایش پیدا کند به همین دلیل بازیکنان ایران آماده می‌شوند تا با تمام توان برابر تایلند به میدان بروند. این دیدار علاوه بر آنکه مصافی برای ایران جهت راهیابی به جام ملت‌های آسیاست، یک بازی تدارکاتی نیز محسوب می‌شود.

کارلوس کی‌روش تمامی بازیکنان مورد نظر خود از جمله بازیکنان بین‌المللی چون داوری و بیت آشور را فراخوانده تا در کنار سایر بازیکنان محک بخورند و تیم مورد نظر او برای جام جهانی ۲۰۱۴ شکل بگیرد.

سرمربی تیم ملی برای روز سه‌شنبه رویای خود را دارد. او می‌داند که با یک نتیجه کوبنده حرف و حدیث‌ها در اطراف تیم ملی خاتمه پیدا می‌کند همانطور که با وجود تمام شایعات و انتقادات سرانجام این کی‌روش بود که توانست تیم خود را به جام جهانی برساند. اکنون تایلند حریفی است که می‌تواند باز هم تیم ملی فوتبال و کارلوس کی‌روش را در ویترین قرار دهد.

با این وجود سرمربی تایلند از کشور خود کری‌خوانی را آغاز کرده و آنها با ادعای زیاد به ایران آمده‌اند. بدون شک کسب حداقل امتیاز از این بازی رویای تایلندی‌ها خواهد بود و آنها تلاش خواهند کرد با تحمیل آنچه در ذهن دارند شرایط بازی را به سود خود تغییر دهند. با این حال تیم ایران در ماه‌های اخیر به ثبات محسوسی رسیده و دیگر از آن تیم ملی که هرازگاهی نتایج خوب یا بدش همه را شوکه می‌کرد خبری نیست.

کارلوس کی‌روش تمام مردانش را فراخوانده تا یک تیم بین‌المللی را روانه بازی کند. تیمی که هر روز که می‌گذرد فاصله‌اش با جام جهانی کمتر می‌شود و برای آنها که می‌خواهند با بزرگان فوتبال جهان سرشاخ شوند نباید شکست دادن تایلند کار دشواری باشد. هر چند این بازی برای تایلند حکم مرگ و زندگی را دارد و‌ آنها هم بهترین بازی خود را انجام خواهند داد.

به گزارش تسنیم، در دیگر دیدار این گروه کویت و لبنان برابر یکدیگر صفآرایی خواهند کرد.