به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان در مورد حرف‌های سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که گفته بود «صادقیان برای انتقال بازیکن به پرسپولیس خیلی کوچک است»، گفت: آقای آذری مرد بزرگی است و سال‌هایی که در ذوب‌آهن بود، خیلی به من کمک کرد. من ایشان را دوست دارم اما باید بگویم که در انتقال بازیکنان ذوب‌آهن به پرسپولیس هیچ نقشی ندارم و قرار نیست واسطه‌گری کنم یا کار خاصی را انجام دهم. این مسائل اصلاً به من مربوط نمی‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: من با مسلمان و حدادی‌فر دوست هستم و خوشحال می‌شوم به پرسپولیس بیایند ولی قرار نیست نقش خاصی در این خصوص داشته باشم. محسن هم فقط با من مشورت کرد و در مورد جو پرسپولیس سوال کرد و صحبت خاصی که به مسائل دیگر ربط داشته باشد، بین ما صورت نگرفته است. به من ربطی ندارد که کدام بازیکن به پرسپولیس می‌آید و اصلاً چه کاره‌ام که بخواهم مسلمان را به پرسپولیس بیاورم.

صادقيان در قسمت ديگري از حرفهايش خاطرنشان کرد: مسلمان بچه نيست و خودش ميتواند بهترين تصميم را بگيرد. در ضمن او با ذوبآهن قرارداد دارد و بايد مسئولان ۲ باشگاه در اين خصوص با هم مذاکره کنند. من از حرفهاي آذري دلگير نيستم و شايد او برداشت اشتباهي داشته يا طور ديگري فکر کرده است. مطمئن باشيد در اين بحثها هيچ وقت دخالت نميکنم.