عابدینی: دایی فکر می کرد داماش، ‌اسرائیل است

به گزارش افکارنیوز، امیرعابدیتی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان پس از شکست تیمش در بازی با داماش گیلان به سمت پرسپولیسی ها و فدراسیون فوتبال حمله کرد. عابدینی گفت: «هر جای دنیا بازی روز گذشته برگزار می‌شد دو نفر از پرسپولیس اخراج می‌شدند که به دلیل عدم مدیریت فدراسیون و ترس و وحشت این سیستم از برخی آدمها مثل دایی و رویانیان ظاهرا این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس فوتبالی ما را برد اما روز بد حاشیه و نیمکت پرسپولیس بود. اگر علی دایی یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه رفتارش خواهد شد.

من نه به عنوان مدیر عامل داماش بلکه به عنوان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و مجمع فدراسیون فوتبال می‌گویم. داور چهارم لیاقت و قاطعیت نداشت، او بعد از رفتار دایی باید این مسئله را به داور گزارش می‌کرد تا علی دایی را اخراج می‌کرد.

من تصورم می‌کنم نوع رفتارهایی که دیروز در ورزشگاه انجام شد، نوع رفتاری بود که بین پرسپولیس با یک تیم اسرائیلی انجام می‌شد، انگار ما از اسرائیل آمده بودیم. آقای دایی برد برای شما اینقدر ارزشمند است که هر رفتاری را انجام می‌دهید؟

خیلی سعی کردم به دایی چیزی نگویم اما اکنون تصور می‌کنم اگر به دایی چیزی نگویم در حقش دشمنی کردم. آقای دایی مگر داور چهارم چه جرمی مرتکب شده بود که به او پرخاش کردید؟

هادی دزفولی یکی از بهترین و با شرفترین داوران است. او خودش فوتبالیست و داور قدیمی بوده که شان آدم ها حفظ نشد.

من هنوز هم می‌گویم داماش بد بازی کرد و باخت ما مثل یک تیم محلی بازی کردیم. فقط یک نفر از هافبک های ما هافبک بود.

خوب بازی نکردیم و باختیم. دلیل این مسائل هم مشخص است، پول و امکانات نداریم یک اردوی مناسب نمیتوانیم برویم، حتی لباس مناسب هم نمیتوانیم بخریم، من چندروز پیش استعفایم را به هیئت مدیره دادم و استعفایم ربطی به هیئت مدیره ندارد.هیئت مدیره هم یک ماه فرصت دارد تا جانشینی برای من پیدا کند. از این جامعه فوتبال بریدهام. نمیخواهم دیگر شاهد افتضاحات برخی از آقایان در فوتبال باشم.