سوغات رویانیان برای هواداران پرسپولیس از سفر اصفهان

به گزارش افکارنیوز، «هیچ بازیکنی نمی‌رود.» این را دایی گفته و چون او گفته، هیچ‌کس حق ندارد به جدایی از پرسپولیس حتی فکر کند. این یعنی که میلاد غریبی هم باید فکر رفتن را از سرش بیرون کند و یک جوری با این نیمکت‌نشینی‌ها کنار بیاید. در پرسپولیس جایی برای او نیست و پرسپولیس دارد برایش دنبال جانشین می‌گردد. گزینه جانشینی او هم کسی نیست جز محسن مسلمان. همان بازیکنی که باشگاه اول فصل دنبالش بود و زورش نرسید که او را جذب کند.

مدیرعامل پرسپولیس اما عادت ندارد بازیکنان دلخواهش را در تیم‌های دیگر ببیند و با همان اصراری که بعد از یک سال و نیم خلعتبری را قرمزپوش کرد، محسن مسلمان را هم برای تیمش می‌خواهد. در نامه‌اش هم همین را برای ذوب‌آهن نوشته و امیدوارانه خواسته بود که باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات نیم فصل مسلمان را بفرستد تهران.

از خوش شانسی پرسپولیسی‌ها این بازیکن خیلی هم مورد اعتماد لوکا نیست. به همین خاطر است که سرمربی کروات ذوب‌آهن خیلی زود با جدایی‌اش موافقت کرد. البته تنها او و نه مدیران ذوب‌آهن که گفته‌اند مسلمان را قرضی به پرسپولیس می‌دهند. آنهم به شرط معاوضه با دو بازیکن.

سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن دراین‌باره گفته بود: «محسن مسلمان را قرضی به پرسپولیس می‌دهیم و در عوض میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده را قرضی از پرسپولیس می‌گیریم.»

این درست همان پاسخی بود که از باشگاه اصفهانی به پرسپولیس رسید و البته کسی از آن استقبال نکرد. مسلمان به اجبار و به خاطر قراردادی که دارد تصمیم‌گیری را سپرد به باشگاه و در عین ابراز تمایل برای شاگردی علی دایی، گفت که فصل را با ذوب‌آهن تمام خواهد کرد.

میلاد غریبی اما خیلی محکم گفت که حاضر به بازی در اصفهان نیست. او که از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به ستوه آمده و تنها خواسته‌اش از باشگاه رضایتنامه است، گفته که در هر تیمی بازی خواهد کرد اما در ذوب‌آهن نه: «به خاطر یکسری مسائل به ذوب‌آهن نمی‌روم.»

هر چند وی امروز کوتاه آمده و گفته شاید به این تیم برود. البته دایی هم هنوز اصلا به جدایی او رضایت نداده است.

محمدرضا خانزاده اما واکنش خاصی به این پیشنهاد نداشت که البته طبیعی بود. هر چه باشد او خیلی پیش از این اعتماد کارلوس کی روش را جلب کرده و مجبور نیست مثل غریبی برای دعوت شدن به تیم‌ملی تلاش کند.

به همین خاطر است که تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش را گذاشته به عهده علی دایی و می‌گوید: «من چیزی نشنیده‌ام و در جریان پیشنهاد ذوب‌آهن هم نیستم. اگر آنها مرا بخواهند باید صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. دراین‌باره نظر دایی خیلی مهم است و او باید تصمیم نهایی را بگیرد.»

تا این‌جای کار، هر معاوضه‌ای بین دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن منتفی است اما پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند که داستان را همین جا تمام کنند. آنها به همان اندازه که با جدایی بازیکنان‌شان مخالفند، بر جذب بازیکنان ذوب‌آهن اصرار دارند.

پرسپوليس البته هنوز پاسخ روشني به پيشنهاد ذوبآهن نداده اما محمد رويانيان در يكي از روزهاي دوشنبه يا سهشنبه همين هفته راهي اصفهان ميشود تا هم مسلمان را از ذوبآهن بگيرد و هم اين باشگاه را راضي كند به جدايي قاسم حداديفر كه لوكا گفته بود اجازه نميدهد از ذوبآهن جدا شود اما آيا پرسپوليسيها موفق به جلب رضايت سرمربي كروات ذوبآهن خواهند شد؟ يا اگر او هم رضايت بدهد، آيا دو بازيكن قرمزپوش حاضرند نيمه دوم فصل را دور از تهران بگذرانند؟ كمي ديگر صبوري لازم است. حداقل تا روزي كه رويانيان از اصفهان برگردد.