به گزارش افکارنیوز، زلاتکو کرانچار عصر امروز پس از شکست سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: بعد از باخت نمی‌شود از نقاط مثبت گفت چون علاوه بر اینکه بازی ما در نیمه نخست خوب بود، بر اثر دو اشتباه فردی، گل خوردیم ولی زمان زیادی نداریم و باید به فکر بازی بعدی باشیم.

وی پیرامون شعارهای تماشاگران علیه او و اینکه بعد از باخت‌ها علیه این سرمربی جبهه گرفته می‌شود، تصریح کرد: طبیعی است که تماشاگران اینگونه عمل کنند ولی اینها عده کمی باشند و شاید حق با آنها باشد اما بعد از گل ما خوب بازی نکردیم و همیشه گفته‌ام که بازیکن تمام کننده نداریم و از این مسئله خودم نیز ناراضی هستم، امروز نه غلامی و نه آرش افشین به گونه‌ای که ما می‌خواستیم بازی نکردند و من روی این مشکل و نقطه ضعف سپاهان در آینده کار می‌کنم.

کرانچار خاطرنشان کرد: ما در نیمه نخست بازی با بازی از عقب و کناره‌ها بازی می‌کردیم و هافبک‌های آنها را دور می‌زدیم اما در محوطه ۶ قدم نمی‌توانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم، با آمدن یعقوب کریمی، با نفوذ خوب و سانترها، برنامه داشتیم ولی با این حال نتوانستیم آنگونه که باید از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کل ما در دو نیمه تسلط کامل بر بازی داشتیم، افزود: تیم ما بر اساس دو اشتباه فردی نتوانست نتیجه بگیرد اما در حال حاضر چیزی تمام نشده و در جدول جایگاه بدی نداریم و به امید روزهای آینده هستیم و تمرین می‌کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما تا قبل از بازی یک عدم هماهنگی داشتیم و به دلیل اینکه بازیکنان ملی‌پوش ما نبودند، ناهماهنگ بودیم اما بعد از بازی سایپا و در این بازی روان بازی کردیم و اکنون انتظارات از ما بسیار است، هم بازیکنان به فکر قهرمانی هستند و بنده و اصحاب رسانه نیز به فکر قهرمانی هستیم.

وی پیرامون اشتباهات بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی بازیکن ربطی به من ندارد و من تمام شیوه‌های حمله به ملوان را به کار گرفتم و تمام شیوه‌هایی که آنها می‌توانستند به ما حمله کنند را در دفاع پیش‌بینی کرده بودم، ملوان یک بار از سمت چپ و با اشتباه علی احمدی استفاده کرد و گل دوم نیز بر اثر اشتباه علی احمدی بود که پست خود را رها کرد و اینها اشتباهات فردی بازیکنان است و به من ربطی ندارد.

کرانچار گفت: من نمی‌توانم در زمان بازی و در یک زمان خاص به آنها دستور بدهم چون اینها به خود شخص بازیکنان مربوط است.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان سپاهان تیم حریف را دست کم گرفته بودند، خاطرنشان کرد: ما حریف را دست کم نگرفتیم و سعی میکردیم بازی را ببریم و با ابتکاری که در این بازی به خرج دادیم، متاسفانه نتوانستیم.