رویانیان: غریبی و خانزاده بازیکنان مازاد ما نیستند

به گزارشافکارنیوز،محمد رویانیان در مورد صحبت‌های آذری مدیرعامل ذوب‌آهن مبنی بر اینکه برای انتقال مسلمان به پرسپولیس غریبی و خانزاده به علاوه حق رشد بازیکنان و حق انتقال محمد قاضی از فصل گذشته را می‌خواهند، ‌گفت: اول قرار بود تا نیم فصل راجع به این موضوع حرفی نزنیم اما با توجه به حرف‌های آقای آذری من هم باید مواضع باشگاه پرسپولیس را در این خصوص اعلام کنم.

وی افزود: خیلی‌ تیم‌ها هستند که می خواهند خانزاده و غریبی را در اختیار داشته باشند. اگر ما صحبت دوستانه‌ای با ذوب‌آهنی‌ها انجام دادیم می خواستیم حتی مشکل آنها هم حل شود. اگر وضعیت این طور باشد مشکلی ندارد ما اگر با همین تیم هم ادامه دهیم به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم. چون تیم ما شرایط لازم را برای رسیدن به هدفش دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مگر از حرف‌های آذری ناراحت هستید، ‌گفت: باور کنید چند تیم بزرگ خواستار غریبی و خانزاده هستند و حتی شخصا با من در مورد این دو بازیکن صحبت کردند اما متاسفانه حرف‌های خوبی از سوی مسئولان ذوب‌آهن درباره این دو بازیکن نشنیدم که امیدوارم تکرار نشود. ما می‌خواهیم با ذوب‌آهنی‌ها تعامل دوستانه داشته باشیم تا هر دو تیم مشکلات خود را رفع کنند. خانزاده و غریبی قطعا در سطح محسن مسلمان هستند و این موضوع را بارها در بازی‌های خود ثابت کردند. ما می‌خواستیم مبادله بر اساس صلح و دوستی باشد تا به دو تیم کمک شود نه اینکه بازیکنان خوب، ‌جوان و آینده داری را که واقعا به خاطر دایی و من در این تیم ماندند از بین ببریم.

وی تصریح کرد: من و دایی از غریبی و خانزاده خواستیم در ابتدای فصل پرسپولیسی شوند و یا قرارداد خود را تمدید کنند البته این را می‌گویم که همه در جریان باشند. غریبی و خانزاده مازادی‌های ما نیستند بلکه پایه، ستون پرسپولیس جدید هستند و این ستون‌ها هر کدام برای ما ارزش زیادی دارند.

رویانیان خطاب به ذوبآهنیها گفت:ما به دوستان عزیزمان در ذوبآهن علاقه داریم و نمیخواستم تا نیم فصل در مورد این موضوع حرف بزنم اما امروز مطلبی را به تائید آذری دیدم و من از دوستان خود میخواهم که شئونات بازیکنان بزرگ ما را حفظ کنند. چون بازیکنانی مثل غریبی و خانزاده بسیار جوان و آیندهدار هستند و قطعا آنها آینده پرسپولیس و تیم ملی را میتوانند تضمین کنند. من و دایی هم دوست داریم شئونات بازیکنانمان را حفظ کنند.