به گزارش افکارنیوز، حسین شمس مدیر عامل باشگاه ستارگان بهزیستی اظهار داشت: علت اصلی انصراف ما از حضور در مسابقات لیگ برتر کمبود بودجه است مسئولان سازمان لیگ فدارسیون والیبال برای حضور در مسابقات لیگ برتر از ما مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان ورودیه خواسته اند.

وی تصریح کرد: ما برای این مقدار ورودیه برنامه ریزی مالی نکرده بودیم و این مبلغ خارج از بودجه تخمین یافته به تیمداری در لیگ برتر بانوان بود.

مدیر عامل باشگاه ستارگان بهزیستی در ادامه افزود: به طور کلی ما برای حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان ۱۰۰ میلیون تومان بودجه اختصاص داده ایم و قرار بود تیم را برای ارتقا سطح فنی به یک سر خارجی هم پس از پایان مسابقات اعزام کنیم.

شمس یاد آور شد: از مسئولان سازمان لیگ در خصوص مبلغ ورودیه درخواست تخفیف کردیم که موافقت نکردند از آنها مهلت بیشتر برای تهیه مبلغ ورودیه خواستیم که باز هم آنها یک تاریخ خاص را به ما برای واریز ورودیه اعلام کردند.
وی یادآور شد: برای آماده سازی تیم تمرینات را در بابلسر دنبال می کردند و قرار بود برای ادامه برنامه های آماده سازی در تهران اردونشین شوند اما با توجه به شرایط موجود تمرینات را تعطیل کردیم و تمامی بازیکنان به خانه هایشان رفتند ما امسال تیمداری نمی کنیم شاید سال آینده در والیبال بانوان حضور داشته باشیم.