واکنش رویانیان به خداحافظی فرهاد مجیدی

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان درباره خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: «مجیدی بازیکنی توانمند، باتعصب و باغیرت بود و او در دوران فعالیتش به نظرم خدمات زیادی به تیم محبوبش کرد.»

وی افزود: «مجیدی در بازی‌هایش مشخص بود که بسیار متعصب و باغیرت است و لباس تیمش برای او ارزش بالایی دارد. او در اواخر فوتبالش در استقلال تمام سعی و تلاشش بسیار زیبا و مثال‌زدنی بود چون می‌خواست با خاطره خوش از فوتبال برود.»

رویانیان ادامه داد: «با توجه به برخی اختلافات و موانع که پیش رویش بود او بسیار خوب همه را پشت سر می‌گذاشت و اجازه نمی‌داد کوچک‌ترین آسیبی به تیم خودش درباره مسائل مختلف بخورد. همیشه مجیدی بلد بود که فضاها را چگونه مدیریت کند و با سکوتش اجازه نمی‌داد که وارد حاشیه شود و یا کسی را وارد حاشیه کند.»

مدیرعامل قرمزپوشان ادامه داد: «فوتبال ایران به فرهاد مجیدی و امثال او افتخار می‌کند. فوتبال ایران به سکوت‌های معنادار او افتخار می‌کند. او با سکوت خودش از خیلی از مسائل عبور می‌کرد و این یعنی یک رفتار حرفه‌ای، جوانمردانه و باغیرت بود. مجیدی شخصیتی بسیار ارزشمند داشت و مطمئن باشید یاد و خاطره مجیدی و شماره هفتش در خاطره‌ها می‌ماند. به نظر من خاطره مجیدی در ذهن تمام استقلالی‌ها خواهد ماند و من برای آینده فوتبالی او از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.»

رویانیان در خصوص نظر هیئت مدیره درباره ماندنش در پرسپولیس گفت: «دست آقای اکبری درد نکند. من هم سعی می‌کنم اجازه ندهم که کارها روی زمین بماند و برای حفظ آرامش تیم تمام تلاشم را خواهم کرد تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.»

وی درباره تیم ملی نوجوانان نیز گفت: نوجوانان ما زحمت خود را کشیدند اما بالاخره نیجریه هم تیم کوچکی نبود من به تمام بچههای نوجوان و مخصوصا کادر فنی این تیم تبریک میگویم. درست است که ما نتوانستیم به مرحله بعدی برویم اما عملکردمان در سه بازی مقدماتی بسیار خوب بود و باید این بازیکنان را برای آینده موفق به دقت تحت نظر داشته باشیم چون آنها نوجوانهایی بسیار آینده دار و هوشمند هستند. بچهها سعی کردند اما متاسفانه نتوانستند نیجریه باقدرت را پشت سر بگذارند ولی کار آنها قابل تقدیر است.