پاسخ سرپرست به برکناری کرانچار از سپاهان

به گزارش افکارنیوز، محمد فرامرزی در خصوص شکست تیم فوتبال سپاهان از صنعت نفت آبادان و حذف از مسابقات جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق، گفت: شکست تلخ و غیرمنتظره‌ای بود، بازیکنان سپاهان قبول نمی‌کردند، در این بازی شکست خوردند اما فوتبال بازی واقعیت هاست و اسم‌ها برنده را تعیین نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در بازی با صنعت نفت معنای واقعی این جمله که " اگر گل نزنید، گل می‌خورید " را درک کردیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و به راحتی آن را از دست دادیم اما در دقایق آخر گلی را دریافت کردیم که باعثشد از جام حذفی آن هم در نخستین گام کنار برویم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چگونه قهرمان دور گذشته جام حذفی در دور نخست فصل جاری حذف شد، اظهار کرد: در جام حذفی داشتن فاکتورهایی از جمله عنوان قهرمانی و بازیکنان بزرگ تضمینی برای موفقیت نیست زیرا تیم‌های رده پایین با انگیزه بالایی به میدان می‌آیند. اما این دلیل نمی‌شود ما اینگونه ببازیم و از دور مسابقات کنار برویم اما متاسفانه مشکلاتی گریبان‌مان را گرفته که باعثناکامی در لیگ و جام حذفی شده است.

وی این مشکلات را اینگونه مطرح کرد: در فصل جاری بازیکنانی را جذب کردیم که با اضافه شدن به نفرات قبلی تیم‌مان قدرتمندتر شود اما مصدومیت ناگهانی نویدکیا و سوکای، جدایی غیرمنتظره مجتبی جباری و عملکرد نه چندان مطلوب خط حمله باعثشد هر چند در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم اما در امر گلزنی ناموفق ظاهر شدیم و نتایج دلخواه را کسب نکردیم. ما از نظر مالکیت و بازی قدرتمندانه بهتر از حریفان هستیم اما در زمان بدی اسیر مشکلاتی شدیم که به ما ضربه زدند.

فرامرزی در خصوص تصمیم هیات مدیره برای جریمه و کسر ۱۰ درصد از قراداد کادر فنی و بازیکنان این تیم، تصریح کرد: بنده به اعضا خصوصا رئیس هیات مدیره باشگاه حق می‌دهم چنین تصمیمی گرفتند. مردم اصفهان، هواداران سپاهان و اعضای هیات مدیره منتظر موفقیت تیم هستند اما شکست‌ها اخیر در شان تیمی مانند سپاهان نبود. بازیکنان هم در این شکست‌ها نقش دارند و امیدوارم این جریمه باعثشود آنها به خود آمده و در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

آیا مدیران باشگاه به خاطر حذف سپاهان به زلاتکو کرانچار سرمربی تیم هم اولتیماتوم داده‌اند؟، وی به این پرسش اینگونه پاسخ داد: بعد از این شکست بحثاولتیماتوم به سرمربی تیم مطرح نشده و اصلا در مورد تغییرات در کادر فنی صحبتی به میان نیامده است. البته در شکست‌‍ها هر کسی به سهم خودش مقصر است، هرچند کادر فنی در بازی‌های بعدی باید موثرتر عمل کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان در مورد وضعیت نویدکیا هم گفت: این بازیکن هفته آینده برای معاینه نهایی به آلمان میرود و اگر مشکلی نداشته باشد، دو ماه دیگر زمان لازم است بتواند در مسابقات به میدان برود. او صددر صد به لیگ قهرمانان آسیا میرسد اما انتظار داشتیم از نویدکیا و سوکای در نیم فصل دوم لیگ استفاده کنیم ولی با تقویم جدید اعلام شده، به نظر میرسد در هفتههای نخست نیم فصل دوم هم نتوانیم از این نفرات استفاده کنیم.