کار نشد ندارد، مجیدی را برمی گردانیم

به گزارش افکارنیوز، مقداد نجف‌نژاد در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از میادین فوتبال اظهار داشت: «با این حرکت ما هم غافلگیر شدیم وقتی این خبر را شنیدم خیلی پیگیری کردیم و البته ناراحت شدم. ما می‌خواهیم با مجیدی مفصل صحبت کنیم و حتی قلعه‌نویی خیلی تلاش کرد مجیدی را از خداحافظی منصرف کند.»

وی افزود: «مجیدی از بزرگان استقلال است که یکی از دلایل محبوبیت او همان پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای است و ما از او می‌خواهیم که توصیه ما را بپذیرد و حداقل امسال را در خدمت استقلال باشد.»

رئیس هیئت مدیره استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: «به هیچ عنوان خداحافظی مجیدی را قبول نمی‌کنیم و من به عنوان رئیس هیئت مدیره و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی کمک می‌کنم که مجیدی به هر شکل ممکن در کلاس‌های مربیگری‌اش شرکت کند. او جوان مستعدی است و قطعا یکی از مربیان بزرگ ایران خواهد شد و خدا هم او را کمک خواهد کرد.»

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با مجیدی صحبت کرده یا خیر، گفت: «من با او صحبت کردم و به او گفتم که قبول نمی‌کنیم که از استقلال جدا شوی و مجیدی هم گفت به هر حال من باید زمانی از این فوتبال می‌رفتم که به او پاسخ دادم حالا زمان رفتن نیست.»

نجف‌نژاد در خصوص اینکه آیا واقعا مجیدی پیشنهاد او و فتح‌الله‌زاده را می‌پذیرد یا خیر، گفت: «صد در صد به دنبال برگرداندن او هستیم و کار نشد ندارد.»

وی همچنین در خصوص اینکه اگر مجیدی برنگردد چه تدبیری برای تقویت استقلال در آینده در نظر گرفته‌اند، گفت: «هواداران مجیدی را می‌خواهند و ما هم دوست داریم او برای استقلال بازی کند و از همین رو اصلا به فکر جدایی او نیستیم اما تمام هم و غم ما این است که استقلال به عنوان قهرمانی برسد. به هواداران هم این قول را می‌دهم در کورس قهرمانی باشیم.»

نجفنژاد در خصوص عدم وزیر شدن صالحیامیری گفت: در هر صورت انتخاب وزیر بر عهده رئیسجمهور است و او باید صلاح بداند در این برهه چه کسی را انتخاب کند. صالحیامیری شناخت خوبی نسبت به ورزش کشور داشت و از جنس ورزش بود. او میتوانست وزیر خوبی برای ورزش باشد چون به ظرفیتهای ورزش آشنا بود. ولی در هر صورت مشخص نشد که چرا نمایندگان محترم مجلس به او رای ندادند. حتما مصلحت این نبود که صالحی امیری وزیر ورزش شود.