فعلاً تصمیمی برای اخراج کرانچار نداریم

به گزارش افکارنیوز، محمد فرامرزی درباره جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی سپاهان پس از شکست برابر صنعت نفت آبادان و حذف این تیم از جام حذفی گفت: جریمه شدن در همه جای دنیا وجود دارد و یک مسئله طبیعی است. انتظارات از تیم سپاهان بالا است و طبیعتاً این نتیجه(شکست مقابل نفت آبادان در جام حذفی) قابل قبول نبوده و نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: کادر فنی زحمت زیادی کشیده است اما شکست در بازی اول جام حذفی برای تیمی چون سپاهان غیرقابل باور است. با این شرایط عکس‌العمل مدیریت باشگاه نسبت به حذف تیم سپاهان از جام حذفی این بود که بازیکنان و کادر فنی را به خاطر این شکست جریمه کند. جمع‌بندی باشگاه این بود که در بازی با صنعت نفت انتظارات برآورده نشده و جریمه هم به همین دلیل صورت گرفته است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان این وضعیت را تحمل نمی‌کنند و قصد اخراج کرانچار را دادند و شمارش معکوس برای اخراج سرمربی این تیم آغاز شده است، اظهار داشت: فعلاً هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است و ما هیچ تصمیمی برای اخراج کرانچار نداریم. درست است که در جام حذفی نتیجه نگرفتیم اما ما بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و مطمئناً با پیروزی در بازی پیش روی به جدول لیگ هم بر می‌گردیم.

سخنگوی باشگاه سپاهان ادامه داد: تمرکز ما روی بازی روز یکشنبه مقابل نفت تهران است تا بتوانیم با کسب نتیجه مناسب در این بازی شرایط‌مان را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود بخشیم.

فرامرزی همچنین خاطر نشان کرد: ما به فکر این هستیم که در نیم فصل برخی نقاط ضعف تیم را ترمیم و تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم نتایجی بهتر از نیم فصل اول به دست آوریم. وضعیت ما در لیگ شاید خوب نباشد اما بد هم نیست. نتیجه گرفتن سپاهان بستگی به آینده دارد و درباره کادر فنی سپاهان و تغییرات آن هیچ صحبتی نشده است و شمارش معکوسی هم نداریم.

فرامرزی در پایان درباره اینکه آیا تصمیمی برای تقویت کادر فنی تیم سپاهان دارند یا نه، تصریح کرد: در این باره نیز هیچ صحبتی نشده است و تصمیمی در این رابطه نداریم.