مجیدی در زمان خوبی خداحافظی کرد

به گزارش افکارنیوز، سعید مظفری‌زاده درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهار داشت: مجیدی بازیکن بزرگی در فوتبال ایران بود و هواداران استقلال علاقه خاصی به او داشتند. متاسفانه پس از پایان بازی روز گذشته نتوانستم با مجیدی صحبت کنم ولی از این طریق به او خسته نباشید می‌گویم.

داور دیدار استقلال و مس افزود: همیشه طرفدار کسانی هستم که در دوران اوج خود کنار می‌روند تا به جوان‌ترها فرصت دهند. مجیدی در زمان خوبی خداحافظی کرد و برای او چه در کارهای ورزشی و چه کارهای غیرورزشی آرزوی موفقیت می‌کنم.

مظفری‌زاده با اشاره به قضاوت‌هایی که در دوران فوتبالی مجیدی انجام داده گفت: در زمین برخورد بین داور و بازیکن خیلی اتفاق می‌افتد و مجیدی هم از این قاعده مستثنی نبود. قضاوت‌های زیادی در دوران فوتبالی او انجام داده‌ام و آن‌چیزی که در ذهنم باقی مانده خاطرات خوب از همدیگر است.

مظفری‌زاده بار دیگر با اشاره به خداحافظی مجیدی از فوتبال تصریح کرد: برای هر مراسمی می‌شود برنامه‌ریزی کرد. با این وجود مجیدی آنقدر در دل هواداران جای دارد که به هر شکلی خداحافظی کند، خوب است. امیدوارم برای مجیدی‌ها، باقری‌ها، مهدوی‌کیاها و … مراسم بهتری ترتیب دهند، چرا که آنها بازیکنان بزرگی بوده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اتفاقاتی که درباره داوری بوجود آمده، گفت: همیشه سعی کردم خاطرات خوب در ذهنم باقی بماند. امیدوارم فضایی که درباره داوری بوجود آمده حل شود و در کمال پاکی کارمان را انجام دهیم.