شیثرضایی: مجیدی هرگز اذیتم نکرد

به گزارش افکارنیوز، شیثرضایی ابتدا در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را هر روز به صورت هوازی و با وزنه انجام می‌دهم و در یکی از بهترین شرایط ممکنه بدنی هستم.

وی افزود: من بازیکن آزاد هستم و سهمیه لیگ یکی، منتظرم تا نیم فصل آغاز شود و هر تیمی که مشکل دفاعی داشته باشد و به کمک من احتیاج داشته باشد برای کمک به آن تیم بروم و دوباره فصل جدیدی را در فوتبالم آغاز کنم.

رضایی تاکید کرد: سرتاپا انگیزه هستم چون یک سال نبودم و مهمترین مسئله که قطعا می‌تواند عامل موفقیتم شود، انگیزه بالای من است، اتفاقاتی برای من افتاد که همه را فراموش کردم و با یک عزم جدید می‌خواهم انشاالله به لیگ برتر بیایم.

وی در پاسخ سوالی که آیا از اشتباهات گذشته‌ات پشیمان هستی یا خیر، گفت: الان تا دلتان بخواهد انگیزه دارم و تشنه بازی کردن، ۲۸ سال سن دارم و دیگر جایی برای اشتباه من باقی نیست. با کمک خدا و تمریناتی که انجام خواهم داد سعی می‌کنم در نیم فصل دوم یکی از بهترین‌ها باشم که قطعا به هدفم خواهم رسید. چون سخت تلاش کردم و دوست دارم مزد این تلاشم را بگیرم.

رضایی در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال نیز گفت: من برای فرهاد آرزوی موفقیت می‌کنم اما خاطرات من با فرهاد به دربی برمی‌گردد. خاطراتی که هم تلخ بود و هم شیرین اما به نظرم خاطرات خوب برایم بیشتر بود.

وی افزود: ما در دربی‌ها زیاد با هم برخورد داشتیم و به خوبی حرکات فرهاد را می‌شناختم و روبروی او قرار می‌گرفتم. بالاخره ایشان بازیکن خوبی بود و یکی از بازی‌هایی که مقابل ایشان خاطره داشتم در لیگ قهرمانان آسیا بود که رودر روی هم بازی کردیم و به خوبی او را کنترل کردم.

وی در پاسخ سوالی که نظرت در مورد خاطره جاگذاشتن تو و شعار «آی بدو آی بدو» نیز گفت: آن مسئله در یک بازی اتفاق افتاد، چرا روزهای خوب ما را مقابل او نمی‌گویید، بالاخره همیشه در فوتبال همیشه مدافعان دیده نمی‌شوند و این امری طبیعی است. هیچ کس من را اذیت نکرد و فرهاد مجیدی نیز هیچ وقت نمی‌توانست من را اذیت کند اما در یک بازی در یک چشم بهم زدن یک اتفاق افتاد که من هم مقابل ۹۶ هزار نفر آن اتفاق‌ها را جبران کردم. در دربی ۶۹ من هرگز مقصر نبودم. در یک صحنه اتفاقی افتاد و مجیدی استفاده کرد، اما اگر ۱۰ بار دیگر آن اتفاق تکرار شود، من مقصر نبود. مربیان بزرگ هم چنین شاهدتی داده‌اند، اما برخی مربیان بزرگ خواستند خودشان را توجیه کنند و مرا مقصر جلوه دادند. من مقصر نبودم چون یک تیم هافبک، دفاع، مهاجم و دروازه بان دارد.

شیثافزود: فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد، یک روز هم یک بازیکن خداحافظی می‌کند و باید از این فوتبال برود، انشاالله آن بازیکنی که خداحافظی می‌کند بعد از فوتبال هم همانطور مثل قبل باشد.

مدافع سابق قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که برخیها میگویند که در بازیها از او ترس داشتی گفت: اصلا این طور نبود، من و فرهاد در دربیها بیشتر به همدیگر برخورد میکردیم و به خوبی نیز حرکات او را میشناختم و به نظرم مقابل ۹۶ هزار نفر جواب خیلی از مسائل را دادم اما در کل به نظرم بیشتر اوقات مقابل او موفق بودم و الان نیز که از فوتبال رفته برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم تا انشاالله بتواند به هدفش برسد.