گزارش جالب تمرین آبی‌پوشان ۸ آبان ۱۳۹۲

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از دیدار مقابل مس کرمان از ساعت ۱۵ و ۳۰ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

تمرین امروز آبی‌پوشان تحت تاثیر غیبت فرهاد مجیدی و خداحافظی او از میادین فوتبال بود و حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال در سکوت کامل و در حالی که بهت‌زده بودند در خصوص این بازیکن سوالاتی را می‌پرسیدند. تعدادی از هواداران استقلال تصمیم مجیدی را احساسی می‌دانستند و عده‌ای دیگر معتقد بودند این بازیکن تصمیمی کاملا درست گرفته و دست استقلال را بازگذاشته تا برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد.

*بازیکنان تیم استقلال که از همان ابتدای ورود به کمپ در خصوص فرهاد مجیدی و خداحافظی‌اش از میادین فوتبال صحبت می‌کردند اعتقاد داشتند اگر کاپیتان این تیم در خصوص نحوه خداحافظی‌اش اطلاع‌رسانی می‌کرد بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای او به ورزشگاه می‌آمدند البته تعداد دیگری از بازیکنان ناراحت و مغموم از آینده خود بودند که اعتقاد داشتند روزی باید از این فوتبال جدا شده و خداحافظی کنند.

*درست به هنگام ورود قلعه نویی به زمین چمن تعدادی از طرفداران استقلال خطاب به وی گفتند(آقای قلعه‌نویی غصه نخور مجیدی رفت ولی ما از تو حمایت می‌کنیم و تنهایت نمی‌گذاریم) قلعه‌نویی نیز با خنده از آنها تشکر کرد و برای‌شان دست تکان داد.

*در ابتدای تمرین سرمربی استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان گفت: از امروز بدون مجیدی تمرین می‌کنیم و باید حواسمان جمع باشد که در بازی‌های آینده امتیاز از دست ندهیم. فعلا بضاعتمان همین است.

*آندرانیک تیموریان به خاطر عدم پرداخت مطالباتش در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد. این بازیکن از طریق برادر خود به مسئولان استقلال اعلام کرده در صورت ادامه این روند در پایان نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

*جواد نکونام، پژمان منتظری، سیاوش اکبر‌پور، آرش برهانی، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده غایبان تمرین امروز بودند که از این جمع تنها نکونام و منتظری آسیب دیده نیستند و در کلینیک دکتر نوروزی تمرین می‌کنند.

*محمد قاضی که از یک روز قبل از دیدار با مس در تمرینات شرکت کرده بود امروز هم زیر نظر بدنساز استقلال کار کرد. همچنین حنیف عمران‌زاده از امروز مجددا زیر نظر کادر بدنسازی استقلال کار خود را آغاز کرد.

*در جریان تمرین امروز سرمربی تیم استقلال ساموئل را کنار کشید و حدود ۱۵ دقیقه با وی به گفت‌وگو پرداخت. از حرکات قلعه‌نویی معلوم بود وی خواسته‌هایی از ساموئل دارد که البته صحبت‌های این دو نفر را حاج قاسم مربی بدنساز استقلال ترجمه می‌کرد. قلعه‌نویی در بخش دیگری از تمرین با احمد جمشیدیان به گفت‌وگو پرداخت و نقطه‌نظرات این بازیکن را شنید.

*یک دوربین فیلمبرداری در حال تهیه مستند از استقلال است که امروز از تمرین آبی‌پوشان تصویر‌برداری کرد.

*سکوهای ورزشگاه اختصاصی باشگاه استقلال به صندلی‌های آبی و سفید‌رنگ مجهز شده و تقریبا نیمی از این سکوها به صورت کامل در ورزشگاه نصب شده است.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل مس به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند که البته از این بین رحمتی در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت اما صادقی و پژمان نوری زودتر از سایرین ورزشگاه را ترک کردند.

*میرشاد ماجدی و سیروس دین‌محمدی دیگر حاضرین تمرین امروز استقلال بودند.

*بخش پایانی تمرین به فوتبال درون‌تیمی در نیمی از زمین اختصاص داشت که در جریان این بازی سرمربی استقلال با دکتر نوروزی که در تمرین حاضر شده بود برای دقایقی گفت‌وگو کرد. قلعه نویی نیز از غیبت آندرانیک تیموریان ناراحت بود و در خصوص این موضوع نیز با کادر فنی استقلال صحبت می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.