18 کشتی گیر در روز نخست رقابت های جهانی کشتی پهلوانی از دور مسابقات حذف می شوند

ˈرحیم جدیˈ شامگاه چهارشنبه در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۳۶ کشتی گیر از ۲۴ کشور با شرکت در وزن کشی مسابقات، در برنامه رقابت های این دوره از مسابقات جهانی قرار گرفتند.



وی اظهار کرد: برهمین اساس، فردا در روز نخست این مسابقات، ۱۸ دیدار در دو وزن سنگین و فوق سنگین برگزار خواهد شد که نفرات بازنده از دور مسابقات حذف شده و نفرات برتر نیز در قالب دو گروه a, b با یکدیگر رقابت خواهند کرد.



گفت: در رقابت های فردا شش کشتی گیر عضو تیم ملی کشتی پهلوانی ایران نیز باید برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت ها با حریفان خود مبارزه کنند.



جدی افزود: کشتی گیران شرکت کننده دراین مسابقات از ساعت ۹ صبح فردا(پنجشنبه) در سالن ورزشی تختی خرم آباد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



وی تصریح کرد: این قابت ها تا عصر فردا برای مشخص شدن ۱۸ فرد پیروز رقابت های روز اول ادامه دارد و ادامه رقابت های مسابقات روز جمعه پیگیری می شود.



به گفته سرپرست مسابقات جهانی کشتی پهلوانی، قضاوت رقابت های این مسابقات را هفت داور بین المللی ایران شامل مهدی خالدی، عباس نمازیان، مرتضی ربی، جلیل سیف الله پور، منصور کیانی، محمد مینویی و علی دریکوند برعهده دارند.



سرپرست مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان اظهار کرد: همچنین مراسم رسمی افتتاحیه این دور از مسابقات جهانی، بعدازظهر فردا در سالن ورزشی تختی خرم آباد و با حضور مقامات داخلی و خارجی و ورزشکاران برگزار می شود.



نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان، 9 و 10 آبان ماه در سالن ورزشی تختی خرم آباد برگزار می شود.