جانشین فرهاد مجیدی مشخص شد

به گزارش افکارنیوز، به دنبال خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال و خالی شدن خط حمله استقلال اکنون مسئولان این باشگاه به دنبال راه حلی هستند تا در نیم فصل دوم مشکل گلزنی در تیم شان را برطرف کنند.

در همین راستا باشگاه استقلال قصد دارد به زودی باب مذاکره با باشگاه صبای قم را برای جذب رضا عنایتی آغاز کند. در واقع عنایتی جدی ترین گزینه باشگاه استقلال برای پر کردن جای خالی فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم است.

استقلالی ها به شدت خواهان جذب عنایتی هستند و می خواهند هر طور شده این بازیکن را که در فصل جاری خوب گل زده و آمادگی مطلوبی هم دارد به استقلال بیاورند. اگر چه عنایتی نمی تواند با این سن و سال آتیه باشگاه استقلال را تامین کند اما بازگشت این بازیکن به استقلال برای پرکردن جای خالی فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم ایده مناسبی است که استقلالی ها در پی به سرانجام رساندنش هستند.

با توجه به اینکه عنایتی هم دوست دارد با پیراهن استقلال از میادین فوتبال خداحافظی کند با انگیزه کافی در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت که این در نیم فصل دوم به سود استقلال خواهد بود.

البته مسئولان باشگاه استقلال مهاجمان جوانی را هم مد نظر قرار داده اند تا برای سال های آتی بتوانند نیاز استقلال را در خط حمله برطرف کنند.