گزینه های جانشینی فرهاد روی میز فتح الله زاده

به گزارش افکارنیوز، به دنبال خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال و خالی شدن خط حمله استقلال مسئولان این تیم در پی مذاکره و جذب بازیکنان جدید هستند.

در لیست خریدهای استقلال برای خط حمله نام‌هایی همچون عنایتی، افشین، شریفات و حتی کریم انصاری‌فرد را مشاهده می‌کنیم که در میان این ۴ بازیکن جذب عنایتی و آرش افشین جدی‌تر از سایرین است.

اگر چه باشگاه استقلال نامه‌نگاری برای جذب آرش افشین را تکذیب کرده اما به نظر می‌رسد همین روزها تلاش برای جذب این مهاجم وارد فاز تازه‌ای شود.

از باشگاه استقلال اما خبر رسیده جذب رضا عنایتی در اولویت است و امیر قلعه‌نویی بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از فتح الله زاده خواسته هرطور شده این مهاجم را جذب کند.

با توجه به اینکه عنایتی سال‌ها در استقلال حضور داشته و اکنون نیز در فرم بدنی مطلوب قرار دارد شاید جذب شماره ۱۱ سابق آبی‌ها بتواند خلأ فرهاد مجیدی را در خط آتش پر کند.

البته نامهايي همچون اسماعيل شريفات و كريم انصاريفرد نيز در ليست خريد استقلال ديده ميشود. شريفات نيز سابقه حضور در استقلال را دارد اما با توجه به اينكه فولاديها سخت به اين بازيكن رضايتنامه ميدهند بعيد است نيم فصل دوم در استقلال ديده بشود.