به گزارش افکارنیوز، چنانچه محرم نویدکیا از دنیای بازیگری کنار برود یکی دیگر از بازیکنان طلایی دهه گذشته از جمع تک چهره های باقی مانده این نسل کنار خواهد رفت

ظاهرا مساله بازی نکردن محرم نویدکیا برای سپاهان را باید جدی گرفت و بعید است کاپیتان خلاق و خوشفکر زردهای نصف جهان به ترکیب این تیم برگردد. طولانی شدن دوره مصدومیت محرم نویدکیا باعثشده در آستانه سفر مجدد او به آلمان برای ادامه مراحل درمانی اش، شایعه حخداحافظی او از دنیای بازیگری فوق العاده جدی شود به طوری که اعضای باشگاه سپاهان در پچ پچ های خودمانی شان در این باره صحبت می کنند و خبر از خداحافظی نویدکیا می دهند.

اخیرا شایعه حضور محرم نویدکیا در هیات مدیره باشگاه سپاهان به گوش می رسید که این مورد تکذیب شد ضمن اینکه در مقطعی که سپاهان در لیگ خوب نتیجه نمی گرفت هم شایعه حضور نویدکیا در کادر فنی به گوش می رسید.

چنانچه محرم نويدكيا از دنياي بازيگري كنار برود يكي ديگر از بازيكنان طلايي دهه گذشته از جمع تك چهره هاي باقي مانده اين نسل كنار خواهد رفت و تنها نفراتي مثل ايمان مبعلي و... باقي مي مانند كه بايد ديد اين تصميم نويدكيا واقعا جدي است يا نه.