پیشنهاد دوباره استقلال به ستاره جنجالی نقل و انتقالات نیم فصل اول!

به گزارش افکارنیوز، ستاره نقل و انتقالات اول فصل حالا می خواهد در نیم فصل هم شاه ماهی باشد اگرچه او از اتفاقاتی که برایش افتاد قطعاً دلگیر است.

آرش افشین که با سرو صدای زیادی به سپاهان آمد، نتوانست با تفکرات کرانچار کنار بیاید و حالا زمزمه جدایی اش شنیده می شود. او که کلاً کم مصاحبه می کند در تازه ترین اظهار نظرش پیرامون جدایی اش از سپاهان به خبرنگار گل گفت: می دانم که بحثروز این موضوع جدایی من است اما اجازه دهید این یک بازی هم تمام شود تا آنوقت همه چیز مشخص شود و من هم تصمیم نهایی خودم را بگیرم. راستش من با انگیزه زیادی به سپاهان آمدم اما اتفاقات آنطور که من می خواستم پیش نرفت. بله ناراحتم اما خداوند را در همه کارهایم در نظر می گیرم و همه چیز را به او می سپارم.

آرش در ادامه در مورد نامه استقلال به سپاهان برای جذب او گفت: خبری در این رابطه ندارم و تا این لحظه هم کسی چیزی به من نگفته است. به هر حال استقلال باشگاه بزرگی است اما خب من یک بازیکن حرفه ای هستم و باید تا نیم فصل صبر کنم چون نمی خواهم تمرکزم حتی برای همین یک بازی هم به هم بخورد.

مهاجم سپاهان در پایان گفت:برای قهرمانی زود است که بخواهیم پیش بینی کنیم اما این را می دانم که می توانیم در ادامه خودمان را به صدر جدول برسانیم چرا که فاصله زیادی با صدر نداریم و با داشتن بازیکنان بزرگی که داریم این امر قطعاً محقق می شود.