به گزارش افکارنیوز:
کدام مهاجم جانشین فرهاد شود؟!
جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و خداحافظی این بازیکن از مستطیل سبز سبب شده تا قلعه‌نوعی از همین حالا به فکر پر کردن جای خالی تیمش با جذب نفرات مناسب باشد. وقتی می‌ بینیم که بهترین گلزن آبی‌پوشان دیگر در جمع بازیکنان این تیم نیست به مشکلات قلعه‌نوعی برای انتخاب نفرات لازم در خط حمله پی می‌بریم. اما مثل اینکه سرمربی آبی‌پوشان چند بازیکن را برای جانشینی فرهاد در نظر گرفته و نام نفرات لازم را در اختیار فتح‌اله‌زاده قرار داده است. اما نکته جالب توجه اینجاست که فرزند امیر قلعه‌نوعی یعنی محمدهوتن در فیس بوک نام چند مهاجم لیگ برتری را معرفی کرده و از هواداران استقلال نظرخواهی کرده که کدام مهاجم می‌تواند جانشین مجیدی شود.
رضا عنایتی، آرش افشین، سعید دقیقی، کریم انصاری‌فرد و اسماعیل شریفات ۵ مهاجمی هستند که از سوی محمدهوتن برای نظرخواهی به اشتراک گذاشته شد. اما به نظر می‌رسد اگر واقعا چنین فهرستی از سوی قلعه‌نوعی ارائه شده، استقلالی‌ها کار سختی برای جذب آنها داشته باشند.
رضا عنایتی ابتدای فصل گزینه حضور در استقلال بود ولی پس از نامهربانی‌‌هایی که از سوی مسئولان این باشگاه دید، اعلام کرد که از دست آنها دلخور است و بهتر اینکه نیم فصل به سراغ او نیایند. با این وجود جذب عنایتی تا حدودی منتفی است. از سوی دیگر حقیقی و انصاری‌فرد در تراکتورسازی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و با توجه به هماهنگی‌میان آنها بعید به نظر می‌رسد مسئولان تبریزی به راحتی قید آنها را بزنند.
سپاهانی‌ها هم که آب پاکی را روی دست استقلال ریختند و اعلام کردند که برای سرخابی‌ها به افشین رضایت نامه نخواهند داد و شریفات هم یکی از مهره‌های تعیین کننده فولاد است و عجیب به نظر می‌رسد که فرکی این بازیکن توانمند را از دست بدهد.
با اين شرايط فهرستي که محمدهوتن به اشتراک و نظرخواهي گذاشته کمي دور از ذهن به نظر ميرسد. اما نکته قابل توجه واکنش هواداران استقلال نسبت به اين نظرخواهي است که اکثرا بدون اينکه توجهي به نامهاي مطرح شده داشته باشند، پيام دادهاند که فرهاد استقلال بيجانشين است!