به گزارش افکارنیوز، نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا در چند بازی قبلی این تیم نمایش خوبی در ترکیب آبی‌و اناری‌ها از خود نشان داده است. این در حالی است که لیونل مسی در چند بازی اخیر تیمش نتوانسته گلزنی کند.

پله اسطوره فوتبال برزیل در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این که چه بازیکنی باید توپ طلا فوتبال جهان را کسب کند، گفت: به نظرم از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یک بازیکن باید به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شود.

پله همچنین درباره هموطنش در تیم بارسلونا گفت: به نظرم نیمار توانایی این را دارد که به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. اما او تجربه کافی ندارد و به همین خاطر در حد مسی نیست. هنوز نمی‌توانم حدس بزنم که نیمار در بارسلونا به یک بازیکن بزرگ تبدیل خواهد شد یا خیر اما او خیلی جوان است، با این حال یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او تجربه بازیکنانی چون مسی و کریستیانو رونالدو را ندارد و فکر می‌کنم به زودی بتواند خود را به سطح این دو بازیکن برساند.

اسطوره فوتبال برزيل همچنين درباره ديگو کاستا مهاجم برزيليالاصل آتلتيکو مادريد که تصميم گرفت براي تيم ملي اسپانيا بازي کند گفت: فکر مي کنم بايد به تصميم او احترام بگذاريم. او دليل خودش را براي انتخاب اسپانيا داشت و من طرز تفکر او را دوست داشتم. به نظرم او شجاعانه تصميم گرفت که براي تيم ملي اسپانيا بازي کند. او تلاش کرد تا توضيح دهد در فوتبال برزيل خيلي از او استقبال نشد و به همين خاطر تصميم گرفت براي تيم ملي اسپانيا بازي کند. فکر ميکنم طرز تفکر اين بازيکن درست بود و همه ما بايد به تصميم او احترام بگذاريم.