خواسته فریده شجاعی از رئیس فیفا

به گزارش افکارنیوز، فریده شجاعی در خصوص حضور سپ بلاتر در ایران و درخواست‌های کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از رئیس فیفا اظهار داشت: چهار سال پیش فیفا اعتباری را در قالب پروژه گل در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تا کمپی برای بانوان ایران ساخته شود. با این حال اعتبار این پروژه به ساخت یک کلینیک پزشکی اختصاص یافت.

وی افزود: ایران تاکنون چهار بار از این پروژه‌های اعتباری استفاده کرده است. ما این‌بار از سپ بلاتر می‌خواهیم تا پروژه بعدی گل را برای ساخت کمپ بانوان اختصاص دهد. زمین این کمپ هم داخل آکادمی و کمپ فوتبال است و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بر اساس پروژه گل، بخشی از هزینه‌ها را فیفا تقبل می‌کند و بخشی از آن‌را خود فدراسیون فوتبال ایران. چند سال پیش که " بن همام " رئیس وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران آمد، کلنگ کمپ بانوان را هم به زمین زد. آن موقع می‌توانستیم با هزینه کمتری این کمپ را بسازیم ولی حالا باید اعتبار بیشتری برای آن در نظر گرفت.

شجاعی در پایان گفت: کمپ بانوان مجموعه کاملی برای بانوان خواهد بود که زمینه رشد و توسعه فوتبال زنان را در ایران بیشتر فراهم میکند. در صورت ساخت این کمپ، ساختمانهای اداری هم در کمپ دایر میشود و در نهایت مجموعه به روز و مناسبی را در اختیار خواهیم داشت.