هوینس: تا وقتی بمیرم، در خدمت بایرن هستم

به گزارشافکارنیوز،این درحالی است که او در ماه های اخیرروزهای پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشته و بارها به خاطر اتهام مالیات پرداخت نشده، به دادگاه احضار شده و شایعاتی مبنی بر احتمال استعفای او به گوش می رسید. اما دراین میان هوینس اعلام کرده که می خواهد تا پایان عمرش درخدمت بایرن باشد و از اعضای بایرن خواسته تا به او رای اعتماد بدهند.

هوینس درنشست سالانه باشگاه بایرن گفت: «من تا زمانی که نفس در سینه دارم، به باشگاه خدمت می کنم. البته تنها به شرطی که از رای اعتماد شما بهره مند شوم. من هیچ وقت به استعفا و کناره گیری فکر نکرده ام. چون هیچ وقت از من چنین چیزی خواسته نشده. تنها چیز مهم برای من باشگاه است و نه اخباری که در روزنامه های اقتصادی منتشر می شود. البته من تسلیم اراده اعضای باشگاه هستم و از آنها می خواهم به من رای اعتماد بدهند تا به کارم ادامه دهم.»

دراین ماین کارل هاینس رومنیگه هم به حمایت از هوینس پرداخت و گفت: «من دوست او هستم و یک دوستی واقعی وقتی به مشکل برمی خوری، خودش را نشان می دهم. وقتی من شما اعضای باشگاه را می بینیم که به اولی احترام می گذارید، به این باور می رسم که تمام اعضای خانواده بایرن دوست او هستند.»

در ادامه هوينس با تشکر از تشويق هاي اعضاي باشگاه و صحبت هاي رومنيگه گفت: من واقعا سرشار از احساساتم، نه فقط به خاطر صحبت هاي کارل هاينس بلکه به خاطر واکنش اعضاي باشگاه.مي خواهم برخي واقعيت ها را برزبان بياورم.اصلا بحث اين نيست که من صدها ميليون يوروماليات پرداخت نشده داشته باشم؛ چرا که من در طول چندين سال ميليون ها يورو ماليات داده ام. در ۵سال اخير بيش از ۵ ميليون يورو پول به خيريه ها کمک کرده ام ؛ البته به نحوي که براي حضور درسخنراني ها پولي دريافت نکرده ام و به علاوه براي شصتمين سال تولدم هم يک بازي خيريه ترتيب داديم ولي من به دنبال توجيه کردن خودم نيستم و اشتباهاتم را نيز مي پذيرم.