به گزارش افکارنیوز،دانیل ماسارو ستاره سابق آثمیلان و تیم ملی ایتالیا یکی از چهره‌های شاخص برگزاری نشست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه با مسئولان باشگاه آثمیلان بود.

ماسارو در این جلسه نسبت به اینکه تیم ستارگان آثمیلان در تهران با ستارگان سابق پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا دیدار می کند ابراز خرسندی کرد و رو به دوربین خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: پنجشنبه ۲۸ نوامبر(هفتم آذرماه) در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی منتظر شما هستیم.

ماسارو تاکید کرد: حضور پرشمار هواداران می تواند بر جذابیت این بازی بیفزاید. به طور حتم هواداران پرسپولیس در بازی بین ستارگان سابق میلان و پرسپولیس حضور پررنگی خواهند داشت و ما امیدواریم هیچ مشکلی به وجود نیاید و شاهد یک بازی به یادماندنی و با شکوه در تهران باشیم.

ماسارو که از طریق قائم مقام باشگاه پرسپولیس در جریان افتخارات و معرفی پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته بود عنوان کرد: ما بسیار مشتاقیم که این بازی با حضور پرشمار هواداران پرسپولیس برگزار شود.

ماسارو گرفت: نفرات مطرحی تیم ستارگان میلان را در سفر به تهران همراهی خواهند کرد و بنده امیدوارم با توجه به علاقه مندی مدیران باشگاه پرسپولیس شاهد برقراری ارتباط بین آکادمی میلان و پرسپولیس باشیم.