فتح الله زاده: ان‌شاءالله وزیر مرا عوض کند!

به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال که تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل با خبرهای ضد و نقیض زیادی دست به گربیان است با بیان اینکه محسن مسلمان مبارک پرسپولیسی‌ها باشد، آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال، احتمال جدایی محمد قاضی و حضور فرزاد حاتمی و ایمان مبعلی را در این تیم تشریح کرد.

علی فتح الله زاده درباره برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که ظهر امروز در محل این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: چون در چند ماه گذشته وزارت ورزش وزیر نداشت، نتوانستیم بودجه لازم را از وزارتخانه بگیریم. ما در نقل و انتقالات نیم فصل پول نیاز داریم و همچنین باید قرارداد بازیکنانمان را پرداخت کنیم.

وی افزود: در جلسه امروز تصمیم گرفتیم تا با وزیر جلسه‌ای را برگزار کنیم. همچنین برای جذب چند بازیکن صحبت‌هایی رد و بدل شد. ضمن اینکه من به سایر اعضای هیات مدیره صورت حساب مالی شفاف و استاندارد باشگاه را تقدیم کردند تا آنها در چند روز آینده آنرا به دقت بخوانند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره منابع مالی این باشگاه برای جذب بازیکن در نیم فصل، خاطرنشان کرد: آنچه که بر عهده مدیرعامل باشگاه بوده، حتی بیش از صد درصد هم محقق شده است. ما وظیفه خودمان را در زمینه منابع مالی انجام داده‌ایم و حالا هم منتظر مساعدت وزارت ورزش و جوانان هستیم.

فتح الله زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت نگران کننده استقلال و همچنین عدم جذب بازیکنان قدرتمند برای نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: وضعیت ما نگران کننده نیست. این تیم با همه مشکلات و بضاعتی که داشت در نیم فصل اول خوب کار کرد. ما اگر ملوان را شکست بدهیم، قهرمان نیم فصل خواهیم شد. در ضمن هیچ جای دنیا مسئولان باشگاه، تیم قهرمان خود را خراب نمی‌کنند. چرا باید در استقلال تغییر زیادی انجام بدهیم. بله، ما تغییراتی خواهیم داشت ولی این تغییرات مثبت است.

وی با بیان اینکه پروسه جذب بازیکن خارجی، ادامه دارد تاکید کرد: این بازیکن برزیلی در پست هافبک نفوذی بازی می‌کند. قطعا در نیم فصل دوم قوی‌تر خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعاتی مبنی بر جدایی محمد قاضی، تصریح کرد: قلعه نویی روی قاضی حساب کرده است. او بازیکن ثابت استقلال است و ما علاقه داریم که در استقلال بماند. خبرهای جدایی قاضی هم صحت ندارد.

فتح الله زاده در پاسخ یه این سئوال که " آیا جذب فرزاد حاتمی منتفی است "؟ افزود: هنوز جذب این بازیکن منتفی نیست. ما منتظر لیست نهایی امیر قلعه نویی هستیم تا با بازیکنان مد نظر وی به توافق برسیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتخاب وزیر ورزش و جوانان و انتظاراتش از محمود گودرزی هم گفت: استقلال تیم وزارت ورزش است. حالا وزارت یا تیمداری می‌کند و خرج آنرا می‌دهد و یا نمی‌تواند هزینه‌ها را تقبل کند و آنرا واگذار می‌کند! مجلس هم مصوب کرده است که وزارت ورزش باید نیمی از هزینه‌های ما را بدهد. جالب است که همه تیم‌ها صد درصد هزینه‌های خود را از دولت می‌گیرند، ولی تا می‌آیند به ما نیمی از هزینه‌ها را بدهند صدای همه در می‌آید. من واقعا مانده‌ام که این چه وضعیتی است.

فتح الله زاده در پاسخ به این سئوال که " آیا احتمال تغییر شما با انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان هست یا خیر "؟ با خنده گفت: ان شاءالله عوض شویم تا خیال شما هم راحت شود!

وی همچنین با بیان اینکه استقلال با یک مدافع راست در حال مذاکره است، درباره حضور محسن مسلمان در پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: مسلمان مبارک پرسپولیس باشد.

فتح الله زاده در پایان با تاکید بر اینکه باشگاه استقلال بدون نظر امیر قلعه نویی هیچ بازیکنی را جذب نمیکند، در خصوص جذب ایمان مبعلی همه گفت: ما با باشگاه استقلال صنعتی در حال مذاکره هستیم. اگر این بازیکن به استقلال آمد که هیچ، وگرنه نمیتوانیم به زور بازیکنی را از یک تیم بگیریم.