تاج: فردوسی پور و تبانی؟

به گزارش افکارنیوز، مهدی تاج با اشاره به اینکه فردا همراه محمدرضا کسرایی به امارات می رود اظهار داشت: چهارشنبه در امارات کشورهای غرب آسیا جلسه ای برای تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا که اکنون به ضرر تیم ملی و باشگاه های ما در لیگ قهرمانان است تشکیل می دهند. این جلسه برای نتیجه گیری در این زمینه است تا هفته آینده که کفاشیان برای جسله AFC به مالزی می رود با همه مدارک باشد و بتوانیم تقویم فعلی را تغییر دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که سفر او دو روزه است اما کفاشیان اعلام کرده بود پنجشنبه قرار است کی روش با مسئولان سازمان لیگ جلسه داشته باشد گفت: این جلسه ای که من می روم دو روزه است اگر بتوانم خودم را به جلسه روز پنجشنبه می رسانم ولی اگر جلسه کی روش روز پنجشنبه برگزار شود علی کاظمی به نمایندگی من در این نشست شرکت می کند. او در این زمینه اختیار تام دارد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص جلسه امروز خود با محمد رویانیان در مورد بازی پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان هم تصریح کرد: حضور این تیم ایتالیایی برای سازمان لیگ مهم است و من امروز ستادی را برای برگزاری این بازی تشکیل دادم و قرار شد سازمان لیگ برگزار کننده این مسابقه باشد. ما کمال همکاری را با پرسپولیس خواهیم داشت و به بهروان گفتم که مسئولیت برگزاری این بازی را داشته باشد.

تاج در ادامه در ارتباط با اینکه گفته می شود عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ هم به برخی تبانی ها در این فوتبال نقش دارد خاطر نشان کرد: فردوسی پور و تبانی؟ این دو اصلا با هم سنخیتی ندارند. ما در فوتبال چیزی به اسم مافیا نداریم. در این فوتبال تخلف می شود به خصوص در تیم های پایه اما مشکلاتی که در فوتبال هست نسبت به بقیه پدیده های بد اجتماعی ناچیز است.

وی افزود: قرار است هفته آینده هم کمیته اخلاق تشکیل شود و کفاشیان هفته آینده این کار را می کند که با تشکیل این کمیته همه تخلفات فوتبالی در آن بررسی می شود.