رویانیان از سرمربی تیمش پول قرض کرد!
گروه ورزشی-

مشکلات مالی یکی از دغدغه‌های بزرگ پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده و کار تا بدانجا بالا گرفته که صدای بازیکنان پرسپولیس را در آورده است. از همین رو اداره امور جاری و روتین باشگاه برای محمد رویانیان بسیار دشوار و سخت شده است. وام‌های میلیاردی از چند بانک خصوصی و یکی، دو میلیاردر نام آشنا از جمله اصلیترین راهکارهای رویانیان برای رتق و فتق امور مالی پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل نخست بود.
اما با کنار کشیدن نفرات متمول موجود در دایره نفوذ رویانیان این موضوع عملا ته نشین شدن خزانه پرسپولیس را با خود به همراه داشت به طوری که سرخپوشان در نیم‌فصل بودجه‌ای برای ترمیم و پوشش نقاط ضعف خود در اختیار نداشتند.

به گزارشافکارنیوز؛در مقابل علی دایی سرمربی پرسپولیس نیز برای ترمیم نقاط ضعف تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل لیست بلندبالایی را به رویانیان ارائه کرد که اجابت آن با توجه به خرانه خالی باشگاه و بحران مالی از توان رویانیان خارج بود. از همین رو مدیرعامل پرسپولیس در جلسه‌ای محرمانه مشکلات موجود را با سرمربی تیمش مطرح کرد و به او گفت عملا بودجه‌ای برای خرید بازیکنان جدید ندارد اما علی دایی مصرانه تاکید کرد برای تداوم روند موجود و حفظ صدرنشینی تیمش و باقی ماندن در کورس قهرمانی، قطعا نیاز به جذب نفرات جدید و ترمیم نقاط ضعف تیمش دارد.

به ویژه اینکه در نیم فصل دوم رقابتها فشردهتر و سنگینتر میشود. از همین رو دایی پیشنهادی غیرمنتظره به رویانیان داد و تاکید کرد که حاضر است مبلغی را به عنوان قرض در اختیار مدیرعامل پرسپولیس قرار دهد تا او به وسیله آن بتواند بازیکنان مدنظر دایی را جذب کند! پیشنهادی که البته رویانیان را به شدت شوکه کرد اما در نهایت آن را پذیرفت تا با قرض از دایی بتواند پروسه جذب محسن مسلمان و فرزاد حاتمی دو بازیکن مدنظر سرمربی سرخها را نهایی کرده و آنها را به لیست پرسپولیس اضافه کند!