برتری یک نیمه‌ای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز،در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست با برتری یک بر صفر تراکتورسازی خاتمه یافت.

بازی با حملات بی امان تراکتورسازی آغاز شد و تا دقیقه ۱۵ بازیکنان پرسپولیس حتی برای عبور از میانه میدان مشکل داشتند. بعد از آنکه خطر اشتباه بنگر از سر پرسپولیسی‌ها گذشت و ضربه سر او به کرنر رفت و همچنین خودخواهی مهدی کریمیان در زدن شوت راه دور بجای پاس دادن به انصاری‌فرد، در ادامه کریم انصاری فرد در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما استفاده او از دست برای کنترل توپ تنها یک کارت زرد برایش به همراه داشت تا تمامی این فرصت‌ها بی نتیجه بماند.

یکی دیگر از موقعیت های خوب تراکتورسازی را سعید دقیقی از دست داد که پاس انصاری فرد را به بالای دروازه زد. بعد از این چند موقعیت کمی بازی از سرعت افتاد و جدال دو تیم به میانه میدان کشیده شد. در این نیمه پرسپولیس هم بدون شانس نبود و پاس خلعتبری با ضربه محسن مسلمان همراه شد اما این توپ هم به بیرون رفت. با افزایش خشونت بازی فرشاد احمدزاده هم کارت زرد گرفت. در دقیقه ۴۰ ضربه میلاد فخرالدینی به کرنر رفت و همین کرنر در رفت و آمد مقابل دروازه به کریم انصاری فرد رسید تا او دروازه تیم سابق خود را باز کند.

با بی نتیجه ماندن حملات پایانی پرسپولیس، نیمه نخست با برتری یک بر صفر تراکتورسازی خاتمه یافت.

در سایر دیدارهای همزمان نتایج زیر به دست آمد:

مس کرمان یک - راه آهن صفر

گل: شهرام گودرزی(۴۳)

سایپا ۲ - داماش گیلان ۲

گل‌ها: کاوه رضایی(۳۰) و ابوذر رحیمی(۳۲ گل به خودی) برای سایپا و روح الله سیف‌اللهی(۲۲) و مصطفی حاجتی(۳۸) برای داماش

نفت یک - فجر سپاسی صفر

گل: رضا نوروزی(۳۸ - پنالتی)

ملوان یک - صبای قم صفر

گل: سهیل رحمانی(دقیقه ۸)

فولاد صفر - سپاهان صفر