رویانیان: برای باشگاه تراکتورسازی متاسفم

به گزارشافکارنیوز،محمد رویانیان درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر تراکتورسازی گفت: از باشگاه تراکتورسازی انتظار میهمان نوازی داشتیم نه اینکه در پایان بازی به اعضای تیم ما توهین کنند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده پیش از بازی عده‌ای مقابل هتل قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با مدیریت مناسب مسئولان باشگاه و سرپرست تیم راه به جایی نبردند. پس از بازی نیز یکی از عوامل تراکتورسازی به اعضای تیم پرسپولیس توهین کرد و فرد دیگری نیز به میان آمد تا کار به درگیری لفظی کشیده شود.

رویانیان خاطرنشان کرد: این برخوردها شایسته فوتبال ایران نیست و متاسفم که مسئولان تراکتورسازی به جای اینکه رسم میهمان‌نوازی را به جای بیاورند توهین کردند. این اتفاقات را تا پایان پیگیری می‌کنیم و تا حصول نتیجه کار را پیش خواهیم برد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره روند بازی گفت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و براساس نظرات کارشناسان داوری در دقیقه ۶۴ داور پنالتی ما نگرفت که اگر این اتفاق رخ می‌داد روند بازی تغییر می‌کرد و شاید می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی گفت: حق پرسپولیس شکست نبود. پرسپولیس خوب بازی کرد اما نتوانست نتیجه بگیرد. اتفاقات حاشیهای این دیدار را نیز پیگیری میکنیم تا بدانیم چه کسانی قصد داشتند برای ما مشکلسازی کنند.