به گزارشافکارنیوز،محمدرضا خلعتبری بعد از باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران درباره‌ی اعتراضش به پورغلامی در یکی از صحنه‌ها توضیح داد: خطایی در کنار خط طولی زمین اتفاق افتاد اما پورغلامی می‌گفت خطا نیست. من نیز به او گفتم داور می‌بیند و نظر می‌دهد شما چه‌کار دارید؟ مگر بازیکن شما روی زمین می‌افتد ما اعتراض می‌کنیم؟

وی هم‌چنین درباره‌ی این شکست افزود: ما در نیمه‌ی دوم می‌توانستیم دروازه‌ی تراکتورسازی را باز کنیم اما بدشانسی آوردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

هم‌چنین محسن مسلمان که برای اولین بار در این بازی برای پرسپولیس به میدان رفت، در جمع خبرنگاران گفت: جو پرسپولیس خوب است. امروز هم باید می‌بردیم. در نیمه‌ی اول ناهماهنگ نشان دادیم اما در نیمه‌ی دوم بهتر شدیم و تراکتورسازی تنها در محوطه‌ی ۱۸ قدم خودش حضور داشت. با این حال امیدوارم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن سابق ذوب آهن همچنین در مورد شعارهای تبریزیها علیه او گفت: مهم نیست. من پیش از این هم از تماشاگران تبریزی عذرخواهی کردم و گفتم منظوری نداشتم. با این حال کار خودم را میکنم و مسوولیت شعار هواداران بر عهدهی باشگاه تراکتورسازی است.