پاسخ دندان شکن زینی زاده به رویانیان!

به گزارش افکارنیوز، حمید زینی‌زاده درباره برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «این نخستین بازی نیم‌فصل دوم بود و ما مصمم بودیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم. برای رسیدن به این هدف کلیه تمهیدات را فراهم کرده و هم‌قسم شده بودیم تا نتیجه بگیریم. من به بازیکنان تیم خود تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه فصل همدل و همراه باشیم و بتوانیم این نتایج را ادامه بدهیم.»

وی در مورد اظهارات رویانیان که گفته برای باشگاه تراکتورسازی که میهمان‌نوازی نکرده متاسف است، پاسخ داد: «هیچ‌کدام از ما اتفاقات ورزشگاه آزادی و کم‌لطفی‌هایی که همواره در این ورزشگاه در حق ما می‌شود را فراموش نکرده و نمی‌کنیم. ما در اولین بازی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با کمک دیگران به پرسپولیس باختیم! مطمئنم رویانیان هم آن اتفاق‌ها و برخوردها یادش نرفته است.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: «در کجا سابقه دارد که از سرمربی تیم حریف در یک روز ۲ بار تجلیل شود. یک بار صبح جمعه در هتل شهریار و در مراسمی که برای بازیکنان سال ۹۸ و خاطره‌سازان بازی ملبورن گرفته شده بود از علی دایی تقدیر شد و یک بار هم در ورزشگاه استاندار آذربایجان شرقی با اهدای هدیه‌ای از دایی تقدیر کرد. بنابراین ما میهمان‌نوازی را به بهترین‌شکل انجام دادیم.»

زینی‌زاده تاکید کرد: «این در حالی است که هیچگاه رفتار خوبی با تماشاگران ما و تیم ما در تهران و ورزشگاه آزادی انجام نشده است.»

وی در مورد اعتراض دایی به داور مسابقه یادآور شد: «ما هم به داوری این بازی معترض هستیم، چرا که در برخی صحنه‌ها به ضرر ما تصمیم‌گیری شد. البته نیاز به یادآوری نیست چرا که ما این بازی را با پنالتی که محسن قهرمانی گرفت، نبردیم بلکه بازیکنان ما زحمت کشیدند و با تلاش خودشان گل زدند و این برد را در سایه تلاش خودمان کسب کردیم.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد صدرنشینی این تیم نیز خاطرنشان کرد: «۱۴ بازی از لیگ برتر باقی مانده است و نمی‌خواهم هیچ قضاوتی را داشته باشم. ما سعی می‌کنیم شعار هر بازی فینال است را محقق کنیم و به تمامی دیدارها به چشم فینال نگاه کنیم. تراکتورسازی در دور برگشت ۹ بازی در خانه دارد که اولین بازی از آنها را به سود خود خاتمه دادیم و اکنون می‌خواهیم در هر ۸ دیدار خانگی آینده ۳ امتیاز را کسب کنیم.»

زینی‌زاده ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی بتواند عملکرد مثبت خود را تا پایان فصل ادامه دهد و دل هواداران این تیم را با موفقیت در انتهای فصل شاد کند.

وی در مورد حوادثپیش‌آمده در بازی فولاد خوزستان و سپاهان که منجر به آسیب‌دیدگی داور مسابقه شده و اینکه بعد از تصمیمات کمیته انضباطی درباره تراکتورسازی اکنون انتظار برخورد جدی با فولاد را دارد نیز گفت: «به هر صورت ما در بازی مقابل استقلال خوزستان با مشکلاتی روبه‌رو شدیم و فیلم توهین‌های صورت گرفته را به کمیته انضباطی دادیم اما متاسفانه تنها این تیم را یک بازی از حضور تماشاگران محروم کردند.»

زینی‌زاده خاطرنشان کرد: «با اتفاقاتی که در بازی فولاد و سپاهان افتاده کمیته انضباطی باید ورود کرده و برخورد جدی داشته باشد و امیدوارم در این باره شاهد تبعیض بین تیم‌ها نباشیم.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از در نظر گرفتن پاداشی ویژه برای بازیکنان تراکتورسازی به دلیل شکست دادن پرسپولیس خبر داد و تصریح کرد: «بازیکنان تراکتورسازی قبل از بازی هم اعلام کردند که انتظار پاداش ندارند و وظیفه خود را انجام می‌دهند. آنها گفتند که خوشحالی هواداران را بهترین پاداش خود می‌دانند. با این حال پاداش ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته‌ایم که به هر بازیکن ۵ میلیون تومان پاداش داده خواهد شد.»

وی درباره آخرین وضعیت جاسم کرار و اینکه این بازیکن مدعی شده شکایتی از او در ایران وجود ندارد، گفت: «در هر صورت من تلاش می‌کنم که اگر کرار مشکلی دارد آن را حل کند. خود این بازیکن هم از برخی مسائل مطلع است اما تلاش می‌کنم تا در هفته آینده نشستی با او داشته باشم و با برطرف کردن مشکلات، این بازیکن را جذب کنیم.»

زینیزاده تاکید کرد: هر بازیکنی که رضایت هواداران را جلب کند به خدمت خواهیم گرفت و تمامی نفراتی که تاکنون جذب شدهاند آنهایی بودند که کادرفنی و هواداران ما خواستار حضور آنها بوده و معتقد بودند میتوانند به تیم کمک کنند. بیتردید هر چه که دل هواداران تراکتورسازی را شاد کند انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم کرار را هم جذب کنیم.