طرف صحبتم داور بود خلعتبری خودش را قاتی کرد!

به گزارش افکارنیوز، فرهاد پورغلامی درباره پیروزی تراکتورسازی در بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «ما بر اساس اهداف و برنامه هایی که داشتیم در این مسابقه به میدان رفتیم. در نیمه نخست، تیم برتر میدان بودیم و از موقعیتی که داشتیم استفاده کردیم.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس در نیمه دوم مطابق پیش بینی ما روی به بازی مستقیم آورد و خوشبختانه توانستیم از اندوخته ای که داشتیم استفاده کنیم و به سه امتیاز این بازی برسیم. توصیفی که می توانم درباره عملکرد بازیکنان تراکتورسازی در این مسابقه می توانم بیان کنم این است که آنها با قلب شان بازی کردند. دلیل این مساله هم حضور پرشمار هواداران و دلگرمی و انرژی بود که آنها به تیم دادند.»

مربی تراکتورسازی درباره درگیری لفظی اش با محمد رضا خلعتبری گفت: «من با خلعتبری صحبتی نکردم و در آن صحنه با داور صحبت می کردم.»

وی درباره اظهانظر مدیر رسانه ای پرسپولیس که گفته بود پورغلامی در تونل و رختکن جو را متشنج کرد اظهار داشت: «در این فوتبال همه، فرهاد پورغلامی را می شناسند. من کجا جو را بر هم زدم؟ البته افتخار آشنایی ایشان را ندارم اما فکر می کنم در هنگام بیان این جمله حالشان خوب نبوده است. همین و حرف دیگری در این باره ندارم.»

پورغلامی افزود: تراکتورسازی بازی بزرگ را برد و بقیه مسائل حاشیه است. ما اجازه نمی دهیم این نتیجه مهم را لوث کنند و به طور حتم تمرکزمان برای ادامه لیگ برهم نخواهد خورد. تراکتورسازی بازی های حساسی را در پیش دارد و به دنبال این هستیم روند فعلی را ادامه بدهیم و در صدر بمانیم.