سایه سنگین عابدینی روی صندلی رویانیان

به گزارش افکارنیوز، تحرکات برای تغییرات مدیریتی در پرسپولیس کاملا جدی و مذاکره با گزینه های مختلف آغاز شده است. محمود گودرزی که بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم انتخاب شد، سرو سامان دادن به اوضاع و احوال دو تیم پرطرفدار پایتخت را در دستور کار اصلی خودش قرار داده و در اولین اقدام به دنبال انتخاب گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس است.

در همین راستا و ظرف هفته گذشته پرونده چند گزینه مختلف در ساختمان سئول باز شد که جدی ترین آن ها امیرعابدینی مدیرعاملی مستعفی داماش بود.

عابدینی که ظرف هفته گذشته پیشنهاد همکاری رویانیان را هم دریافت کرده بود، به دعوت محمود گودرزی نشستی را در محل وزارتخانه برگزار کرد و در خصوص موضوعات مختلف باشگاه پرسپولیس و مشکلات و معضلاتی که پیش روی این تیم است با وزیر ورزش به بحثو گفت و گو پرداختند.

خروجی این نشست، چراغ سبزی بوده که عابدینی به گودرزی نشان داده و یک گام دیگر به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نزدیک شده است. به نظر می رسد که محمد رویانیان با اطلاع از همین موضوع برای چندمین بار در طول فصل جاری از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داده است!

عابدینی در آخرین اظهارنظر خود مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس را تایید نکرده اما تکذیبی هم درکار نیست.