کیانوش رستمی: نمی‌توانم با باقری کار کنم

به گزارش افکارنیوز، کیانوش رستمی درباره مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری که روز پنجشنبه برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات بد نبود و سطح آن بهتر از هفته‌های گذشته بود. من نیز می‌خواستم به حالت آمادگی برسم و به همین دلیل ۲ حرکت در یک ضرب و ۲ حرکت در ۲ ضرب بالای سر بردم. لزومی هم نداشت که بیش از این وزنه‌ها را بزنم.

وی افزود: زدن یک وزنه در هر حرکت نیز کافی بود اما به دلیل اینکه بسیاری از تماشاگران آمده بودند تا رقابتی خوب را مشاهده کنند، من نیز ترجیح دادم که ۲ حرکت را تمام کنم ولی در هفته آخر خیلی بهتر از این خواهم بود تا ثابت کنم با وجود بیرون بودن از اردو بسیار بهتر از کسانی هستم که در اردو حضور داشتند اما بی‌اثر بودند.

قهرمان مسابقات جهانی پاریس خاطرنشان کرد: هفته‌های قبل نیز بدنم خوب بود اما آن زمان لزومی نداشت وزنه‌های بیشتری بزنم. پس از آن مسابقات مصاحبه‌های بدی علیه من انجام شد و من نیز وزنه‌هایی زدم که دهان بعضی‌ها را ببندم.

رستمی در پاسخ به این سوال که ماجرای بازگشت شما به تیم ملی به کجا رسید، عنوان کرد: منتظر هستم و ماجرا هر روز ادامه پیدا می‌کند. زمانی که می‌گذرد طلا است و زمانی که مربی استعفا داده نمی‌دانم چرا اردو تشکیل نمی‌شود. به ما قول‌هایی داده‌اند که هنوز عملی نشده، هرچند نیمی مبالغ وعده داده شده به ما پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: دیگر نمی‌توانم با کوروش باقری تمرین کنم. مسئولان نیز قول‌هایی داده‌اند و نباید حرفشان عوض شود. آنها مقابل چشم ۷۰ میلیون نفر قول دادند و ماجرا نباید ادامه پیدا کند. شهریور سال آینده مسابقات آسیایی و جهانی برگزار می‌شود و هرچه این زمان می‌گذارد برای وزنه برداری سَم است.

وزنهبردار وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که نظرت در ارتباط با دوپینگ سهراب مرادی چیست، به تسنیم گفت: او دوپینگش مثبت شده و هرچند رقیب من بود اما از این موضوع بسیار ناراحت شدهام. امیدوارم هرچه زودتر محرومیتش تمام شود و به اردوها بازگردد.