گزارش تمرین آبی‌پوشان ۹ آذر ۱۳۹۲

به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از توقف این تیم مقابل گسترش فولاد از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. امیرحسین صادقی، احمد جمشیدیان و پژمان نوری غایبان تمرین امروز بودند که نوری به دلیل درگذشت یکی از نزدیکان خود به شهر انزلی سفر کرده است.

* قبل از شروع تمرین جواد نکونام، مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور با یکدیگر در خصوص وضعیت تیم صحبت می‌کردند.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان جوان تیم استقلال که از تیم فجر شهید سپاسی پیشنهاد دارد در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود. این دروازه‌بان قرار است در صورت موافقت قلعه‌نویی روز دوشنبه از جمع آبی‌پوشان جدا شود و یکی از تیم‌های نظامی را انتخاب کند.

* صحبت‌های جنجالی مهدی هاشمی‌نسب در برنامه ورزش از نگاه ۲ دیشب سوژه بازیکنان و اندک تماشاگران حاضر در محل تمرین بود. آنها از اینکه مهدی هاشمی‌نسب حرف‌هایش را رک و روراست می‌زند و اعلام کرده هر جا که لازم باشد پاسخگو است خوششان آمده بود و معتقد بودند فوتبال ایران چنین نفراتی را نیاز دارد.

* در ابتدای تمرین مجید صالح بازیکنان را دور هم جمع کرد و چند دقیقه‌ای با آنها به گفتگو پرداخت سپس قلعه‌نویی که با لباس ورزشی در تمرین شرکت کرده بود نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شد. وی در طول تمرین به بازیکنان استقلال تذکرات لازم را گوشزد می‌کرد.

* مطابق معمول روزهای گذشته بازی تنیس فوتبال مورد علاقه بازیکنان این تیم بود و نفراتی مثل اولادی، قاضی و کبه این کار را انجام می‌دادند.

* خسرو حیدری پس از مدت‌ها از امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد و اتفاقاً آماده نشان داد.

* سیاوش اکبرپور که در دیدار مقابل گسترش فولاد محروم بود امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

* آرش برهانی با ۱۵ دقیقه تأخیر به محل تمرین آبی‌پوشان رسید.

* میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و برای دقایقی با قلعه‌نویی به گفتگو پرداخت.

*در ابتدای تمرین بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل گسترش فولاد به زمین رفته بودند بعد از ریکاوری محل تمرین را ترک کردند. بقیه بازیکنان در دو گروه سبز و آبی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند که در این آیتم مهدی رحمتی نقش مهاجم را ایفا کرد و موفق به گلزنی هم شد.

* با تشخیص کادر فنی تمرینات تیم استقلال صبح فردا در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار و تمرین نوبت عصر آبی‌پوشان تعطیل خواهد بود.


تیم استقلال روز پنجشنبه جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.