دایی: کسی منتظر علی کریمی نبود

به گزارش افکارنیوز، محمد دایی درباره شکست پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: «در این مسابقه، به جز ۱۰ دقیقه اول سایر جریان بازی در اختیار ما بود و بچه ها توصیه های کادر فنی را انجام دادند. فکر می کنم حق پرسپولیس در این مسابقه پیروزی بود اما برخی عوامل باعثشد در این بازی به نتیجه مورد نظرمان نرسیم.»

وی ادامه داد: «ما در این بازی فرصت های زیادی برای زدن گل داشتیم و اگر این موقعیت ها تبدیل به گل می شدند الان این حرف ها دیگر وجود نداشت و با اختلاف یکی، دو گل به پیروزی می رسیدیم. نکته دیگری که در این بازی وجود داشت، این بود که بازیکنان تراکتور خیلی اتلاف وقت می کردند. ما در ۴۵ دقیقه نیمه دوم، ۲۵ دقیقه هم فوتبال مفید بازی نکردیم. داور وقت تلف شده را درست محاسبه نکرد و حتی در خود وقت اضافه هم دروازه بان تراکتورسازی وقت تلف می کرد و کارت زرد گرفت اما داور، زودتر از زمانی که خودش تعیین کرده بود سوت پایان را زد.»

مربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه یادگار امام(ره) گفت: «متاسفانه از آغاز بازی حرمت تیم پرسپولیس، مربیان و بازیکنانش توسط برخی طرفداران تیم میزبان از بین رفت. وقتی می خواستیم به زمین برویم تا خودمان را گرم کنیم، هواداران تراکتورسازی شعار پرسپولیس شهر کابل را سر دادند! من خودم خیلی جا خوردم چون هرگز در تبریز چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.»

وی ادامه داد: «این حواشی در جریان بازی ادامه یافت. فکر می کنم به جز دو زبان انگلیسی و عربی به همه زبان های زنده و مرده دنیا در تبریز فحش خوردیم. فحش هایی که شرمم می آید حتی به آنها فکر کنم و نمی دانم چرا جو یادگار اینچنین شده بود. به خدا ما برای فوتبال به تبریز رفته بودیم، نه جنگ. واقعا از مردم تبریز این انتظار را نداشتیم. بدتر از همه این بود که برخی بازیکنان تراکتور هم در جریان بازی فحش های رکیکی به بازیکنان ما دادند. من شخصا از این نفرات تصویر دیگری در ذهن داشتم ولی با رفتاری که از آنها دیدم نظرم کلا عوض شد.»

مربی پرسپولیس درباره درگیری میان سید جلال حسینی و کریم انصاری فرد گفت: «در جامعه فوتبال همگان هم سید جلال را می شناسند و هم انصاری فرد را. من از مساله اتفاق افتاده بین این دو بازیکن خبر ندارم اما می توانم قسم بخورم سید جلال حسینی بیخود و بی جهت با کسی دهن به دهن نمی شود.»

وی درباره اینکه علی کریمی پیش از بازی به سمت نیمکت تیم سابقش نیامد اظهار داشت: «این کار اجباری نیست و باید از ته قلب باشد. کسی هم منتظر آمدن او به سمت نیمکت پرسپولیس نبود و این مساله اصلا مهم نیست.»

دایی درباره اینکه کریمی پس از بازی گفت که پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز بالا در صدر جدول باشد گفت: «با حرف او کاملا موافقم. پرسپولیس نه الان، بلکه همیشه باید در صدر باشد و قهرمان شود ولی متاسفانه در دو، سه سال اخیر برخی حواشی از طرف ستاره های کهکشانی خود تیم وجود داشت که تیم را بعضا به رده سیزدهم جدول هم می برد. هدف ما فعلا این است تیم فعلی را همدل کنیم و حواشی مربوط به سال های قبل را از بین ببریم. اگر این کار را انجام بدهیم خیلی موفق بوده ایم.»

وی درباره اینکه پرسپولیس با شکست مقابل تراکتورسازی از صدر جدول دور شد گفت: درست است که ما فعلا از صدر فاصله گرفته ایم اما مطمئن باشید دوباره جایگاه قبلی مان را پس می گیریم. بازیکنان هم انگیزه بالایی برای موفقیت دارند و همه می خواهیم دست به دست هم بدهیم تا هواداران خوشحال شوند.