ظرف ۲ هفته آینده درباره کادر فنی تیم‌های ملی تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش افکارنیوز، حسین رضازاده اظهارداشت: طی ۲ هفته آینده تکلیف سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور مشخص خواهد شد.

وی با بیان این که سال آینده با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی اینچئوان و همین‌طور رقابت‌های جهانی قزاقستان، سالی سرنوشت‌ساز و مهم پیش‌روی فدراسیوون وزنه‌برداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: من طی روزهای گذشته هم با ملی‌پوشان المپیکی صحبت کردم و هم با کوروش باقری. این جلسات تا رسیدن به یک جمع‌بندی مناسب ادامه خواهد داشت. نگاه ما یک نگاه ملی است، لذا در حالی بررسی هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. هدف اصلی‌مان هم این است که قهرمانان وزنه‌برداری که سرمایه‌های این رشته ورزشی هستند همچون همیشه بتوانند برای کشور افتخار کسب کنند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: این بچه‌ها زحمت کشیده‌اند و برایشان هزینه شده است. از طرفی مربی آنها هم کارنامه‌ای درخشان دارد و طی ۴ سال گذشته بهترین نتایج را برای وزنه‌برداری رقم‌ زده است به همین خاطر به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم هستیم.

رضازاده با اشاره به این که اردوی تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان از اواخر آذر‌ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد در مورد مهمترین برنامه‌های این فدراسیون تا پایان سال جاری نیز گفت: فینال لیگ وزنه‌برداری ۵ و ۶ دی ماه در اهواز برگزار می‌شود. پس از آن رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور را داریم که امسال به میزبانی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود. اواسط اسفند ماه نیز مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در تایلند برگزار می‌شود که با قصد داریم با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی افزود: به همین خاطر هم اردوهای تیم های نوجوانان و جوانان از ۲ هفته دیگر در تهران آغاز خواهد شد تا این نفرات ضمن شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا برای حضور در مسابقات جوانان جهان و همینطور المپیک نوجوانان که سال آینده برگزار میشود آماده شوند. برای تیم ملی بزرگسالان هم در حال برنامهریزی هستیم تا حضوری قدرتمندانه در بازیهای آسیایی و رقابتهای قهرمانی جهان داشته باشیم. طبق برنامهریزی اردوهای تیم ملی بزرگسالان پس از پایان رقابتهای لیگ وزنهبرداری از اواخر دی ماه آغاز خواهد شد.