مهدی رحمتی بدون جانشین شد!

به گزارش افکارنیوز، تمرین صبح امروز(یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد و آبی‌پوشان طی آن به دویدن و کار با وزنه پرداختند.

* در این تمرین سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، پژمان نوری، خسرو حیدری و احمد جمشیدیان غایب بودند. آرش برهانی نیز با چند دقیقه تاخیر در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان حاضر شد.

* آندرانیک تیموریان که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی نتوانست تمرین کند امروز بدون هیچ مشکلی در مراحل آماده‌سازی تیمش شرکت کرد.

* سیدحسین حسینی، دروازه‌بان دوم استقلال که مشمول خدمت سربازی شده است و می‌خواهد برای گذراندن دوران خدمت خود به یکی از تیم‌های نظامی برود امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد.

قلعه‌نویی با دیدن حسینی با ناراحتی به او گفت: چرا مسخره‌بازی درمی‌آوری؟! برو لباس‌هایت را عوض کن و همراه تیم تمرین کن. این بازیکن پس از صحبت با قلعه‌نویی از میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال اجازه گرفت که به کارهای نظام‌وظیفه خود بپردازد.

تیم فوتبال استقلال اگر سیدحسین حسینی را از دست بدهد، عملاً جایگزین خوبی برای مهدی رحمتی نخواهد داشت.

* بازیکنان استقلال امروز ابتدا به مدت ۱۵ دقیقه در چمن مصنوعی مجموعه انقلاب به دویدن و کارهای کششی پرداختند و سپس به مدت ۴۵ دقیقه کار با وزنه را انجام دادند.

* هنگامی که بازیکنان به سمت چمن مصنوعی رفتند جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی در سالن وزنه ماندند تا درباره مسائل مختلف با هم صحبت کنند.

* قلعه‌نویی پس از صحبت با نکونام قصد داشت به چمن مصنوعی برود تا از نزدیک شاهد تمرین شاگردانش باشد اما به دلیل بسته بودن در راهروهای منتهی به چمن مجبور شد از پشت شیشه نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان باشد.

* بازیکنان استقلال همچنان درباره بازی با گسترش فولاد صحبت می‌کردند و از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند.

* صحبتهای گوران لاوره درباره امیر قلعهنویی به یکی از سوژههای بازیکنان استقلال تبدیل شده بود و آنها از این مسئله ابراز تعجب میکردند. آبیپوشان اعتقاد داشتند لاوره نباید این صحبتها را مطرح کرده و باعث ناراحتی سرمربی استقلال میشد.