تا علی دایی هست من پرسپولیسی نمیشوم

به گزارش افکارنیوز، شیثرضایی در مورد پیوستنش به مس کرمان عنوان کرد: قبلا سابقه کار با پرویز مظلومی در تیم ملی را داشتم و او از من شناخت کامل داشت به خاطر همین پیشنهاد مس را پذیرفتم. در یک و نیم سال گذشته از سطح فوتبال ایران دور بودم و می‌خواستم در جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم.

وی در مورد اینکه از چه تیم‌های دیگری پیشنهاد داشت، گفت: نمی‌خواهم از تیم خاصی اسم ببرم چرا که می‌‌گویند بازارگرمی کرده ولی می‌خواهم از فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی، یاوری، گل‌محمدی ابراهیم‌زاده و دیگر عزیزان تشکر کنم که به من لطف داشتند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا پیشنهاد استقلال را نپذیرفته تصریح کرد: دوست نداشتم مسئله استقلال رسانه‌ای شود اما وقتی آقایان فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی خبر حضورم در استقلال را تکذیب نکردند یعنی اینکه اتفاقی افتاده است. احترام خاصی برای آنها قائلم و آرزو می‌کنم روزی شاگرد قلعه‌نویی در تیمی غیر از استقلال باشم چون روحیاتم به این تیم نمی‌خورد.

رضایی ادامه داد: درست است که بازیکنانی مانند اولادی، قاضی، نوری و نیکبخت به استقلال رفتند اما قضیه من فرق می‌کند. قاضی یک سال در پرسپولیس بوده و حضورش در استقلال حساسیتی نداشت، بقیه هم بازیکنان بزرگی هستند اما من ۸ سال در پرسپولیس بازی می‌کردم و نمی‌توانستم به استقلال بروم.

وی ضمن بیان این موضوع که صفحه‌ای در شبکه اجتماعی ندارد، گفت: به من جسته و گریخته خبر می‌رسید که هواداران پرسپولیس چقدر از رفتنم ناراحت هستند به همین دلیل دیدم که حضورم در استقلال درست نیست.

مدافع مس کرمان خاطرنشان کرد: کاری ندارم که ماشینم را از پارکینگ خانه‌ام بیرون آوردند، کاری ندارم وقتی رفتم طلبم را از پرسپولیس بگیرم، بدهکارم کردند، کاری ندارم مرا از این تیم بیرون کردند و در بدترین دوران پشتم را خالی کردند. کاری ندارم مردم من را فراموش کردند اما برایم دلم مهم بود. اسم پرسپولیس روی من حک شده بود و نمی‌توانستم در استقلال بازی کنم.

رضایی در پاسخ به اینکه اگر به مس کرمان نمی‌رفت چه تیمی را انتخاب می‌کرد، اظهار داشت: به پیکان می‌رفتم و در دسته اول بازی می‌کردم. حتی اگر پیشنهادی هم نداشتم به آن مکه‌ای که رفتم بیرون می‌نشستم و به استقلال نمی‌رفتم.

وی در واکنش به شعارها و صحبت‌های هواداران استقلال علیه‌اش در تمرین این تیم گفت: این مسئله برای من جالب و باعثافتخار است که هواداران استقلال من را به عنوان یک پرسپولیسی اصیل می‌شناسند. اگر به این تیم می‌رفتم هم به خودم، هم به استقلال و هم به امیر قلعه‌نویی بد می‌کردم و نمی‌توانستم توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم.

مدافع مس کرمان اضافه کرد: می‌دانم تا ۳ سال آینده و زمانی که علی دایی در پرسپولیس باشد نمی‌توانم به این تیم بروم اما حاضر نیستم تحت هر شرایطی به پرسپولیس برگردم. فقط به امید اینکه روزی به تیم محبوبم برگردم فوتبال بازی می‌کنم و اگر یک درصد امید نداشتم خداحافظی می‌کردم. در ۲۹ سالگی و در اوج فوتبالم مطمئنم که روزی به پرسپولیس برمی‌گردم.

رضایی در پایان گفتوگو با تسنیم تاکید کرد: باید از حبیب کاشانی، علی پروین و محمد مایلیکهن تشکر کنم که در این مدت مانند برادر بزرگتر به من لطف داشتند.