به گزارش افکارنیوز، محمدرضا پهلوان در خصوص اظهارات مجتبی محرمی مبنی براینکه در سال ۲۰۰۶ دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال اجازه نداد تا به آلمان سفر کند، گفت: سفارت آلمان برای اینکه مباحثامنیتی را در روادید محرمی لحاظ کند، خواسته بود تا فقط یک نفر نامه‌ مربوط به اسامی همراهان تیم ملی را امضا کند که البته این موضوع یک امر معمول است. همان زمان امضای آقای دادکان به عنوان امضای مجاز به سفارت آلمان معرفی شد و هرکسی را که وی معرفی می‌کرد، سفارت آلمان پس از بررسی، برای وی روادید را صادر می‌کرد.

وی ادامه داد: محرمی زمانی به ما مراجعه کرد که آقای دادکان حضور نداشت و من هم به وی گفتم که امضای من برای سفارت آلمان مجاز نیست و اگر هم امضا کنم، سفارت آلمان آن را نخواهد پذیرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در زمان محمد دادکان یادآور شد: در حالی محرمی گفته که من وی را نشناختم که من ۳ سال با او در اردوهای تیم ملی زندگی کردم. کاملا وی را می‌شناختم و اعتقاد زیادی هم به بازی او داشتم تا جایی که معتقدم بازیکن بی نظیری بوده و حتی بهترین چپ‌پای تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: محرمی در آن زمان به خاطر دیدن دخترش فشارهای عصبی و شرایط روحی خوبی نداشت و معتقد بود که شاید عمداً نمی‌خواهیم کاری انجام دهیم در حالی که من مجتبی را به خاطر صداقت و رفاقتی که بیشتر از سایر بازیکنان با من داشت، خیلی قبول داشتم و مگر می‌شد که وی را نشناسم؟

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه جای فوتبال ایران در بین بهترینها خالی بود، گفت: AFC عنوان میکند که برای خودش معیارهایی دارد که بر اساس آن دست به انتخاب بهترینها میزند. آنها بر اساس گفته خودشان بهترینها را انتخاب میکنند اما به نظر من یک مقدار بی انصافی کردند چون در خیلی از بخشها میتوانستیم حتما منتخب داشته باشیم.