فریاد های خشن قلعه نویی در رختکن!

به گزارش افکارنیوز، انتشار مصاحبه امیر قلعه‌نویی پس از بازی استقلال و ابراز نارضایتی شدید او از عملکرد بازیکنان تیمش برابر گسترش فولاد فقط به جلسه مطبوعاتی آخر بازی محدود نمی‌شد.

سرمربی استقلال که لباس آبی تیمش را تنها نشان تیم رودرروی گسترش تبریز از نام استقلال عنوان کرده بود در پایان نیمه اول بازی در رختکن تصمیم به تعویض مهاجم تیمش گرفت. محمدمهدی نظری که در بازی با گسترش به آرش برهانی ترجیح داده شده بود از نگاه امیر آن‌قدر در نیمه اول ضعیف کار کرد که او مجبور شد بین دو نیمه او را با آرش جابه‌جا کند. البته این جابه‌جایی به همین ‌آرامی و در سکوت نبود.

اخبار رسیده از رختکن استقلال حکایت از انتقاد شدید امیر قلعه‌نویی از مهاجمی داشت که حالا پس از نزدیک به ۱۰۰۰ دقیقه بازی برای استقلال یک گل هم برای این تیم به ثمر نرسانده است.

امیر قلعه‌نویی به شدت از نحوه جاگیری نظری در خط حمله و لابه‌لای مدافعان حریف انتقاد کرد. این انتقادها البته بین دو نیمه به مراتب کمتر از پایان بازی بود. چون قلعه‌نویی آخر بازی و در رختکن بار دیگر خطاب به نظری و بازی‌اش برای استقلال انتقاد کرد و از اینکه چرا از این‌همه فرصتی که در طول این فصل در اختیارش گذاشته شده استفاده نمی‌کند، به شدت عصبانی بود. طوری که صدای فریادش از پشت در رختکن به گوش می‌رسید.

قلعه‌نویی در آن لحظات انتقاداتی هم به احمد جمشیدیان داشت و از بازی او هم ایراد گرفت. قلعه‌نویی معتقد بود جمشیدیان هیچ‌یک از وظایف محوله‌اش را به نحو احسن اجرا نکرده است اما شدت انتقادات امیر به جمشیدیان به مراتب کمتر از نظری بود.

مهدي نظري هم در طول اين لحظات سرش را بلند نكرد و فقط نقش يك شنونده را ايفا ميكرد. ساير نفرات تيم هم در آن لحظات سكوت اختيار كرده و مشخص بود كه كسي تحمل جو حاكم بر رختكن را ندارد.