پاشنکو فوق ستاره بود

به گزارش افکارنیوز، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ملوان در دربی انزلی در زمین داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با پیروزی‌هایی که در هفته‌های اخیر به دست آوردیم، به نیمه بالایی جدول نزدیک شده بودیم، به همین دلیل پیروزی در این بازی برای ما ارزش ۶ امتیاز داشت.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانش با ذهنیت و تمرکز خیلی خوب در این بازی به میدان آمدند، تاکید کرد: نفرات تیم در نیمه نخست به خوبی برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند. همچنین اخراج بازیکن داماش بازی را برای آنها ساده‌تر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تیم داماش فشار بسیاری آورد و بازیکنان‌مان تا حدودی با بیخیالی مسابقه را ادامه می‌دادند که این خیلی خطرناک بود زیرا احتمال داشت تیم داماش گل بزند و به بازی برگردد، به همین دلیل تغییراتی را در تیم ایجاد کردم.

اسکوچیچ در خصوص عملکرد سعید مظفری‌زاده داور این بازی هم اظهار داشت: این داور در ۶ ماه گذشته به ضرر ما قضاوت کرده بود. شاید شما درست بگویید و یا حرفتان درست نباشد که داور به سود ما قضاوت کرد اما من صحنه خاصی را ندیدم که داور اشتباه کرده باشد. ضمن اینکه حداقل شش امتیاز ما به خاطر اشتباهات داور در این فصل نادیده گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه پاشنکو دروازه‌بان ملوان فوق ستاره این بازی بود خاطرنشان کرد: البته مازیار زارع و امیرحسین فشنگچی هم عملکرد خوبی داشتند و باعثشدند ما در این بازی پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه برنامه‌اش رسیدن این تیم به نیمه بالایی جدول است، در پایان در خصوص زمین ورزشگاه عضدی رشت گفت: زمین بازی استاندارد بود اما شاید این زمین برای داماش مطلوب‌تر باشد تا ما.

دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم از رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور که عصر امروز جمعه در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار شد، در نهایت با برتری ۳ بر صفر تیم ملوان به پایان رسید.